środa, 6 marca 2019

Randka z Kitsusiem :)

Moje Drogie Panie :)

Co u Was słychać?

Niedługo Dzień Kobiet. Najwyższy czas zaznaczyć w kalendarzu, że 8 marca macie randkę. Ze mną :)

Mam dla Was długi (bardzo długi) rozdział z nowymi przygodami naszej nietypowej pary kochanków, którą miałyście okazję poznać w Walentynki. Czy nadal są razem? Czy zdążyli się zdradzić i rozstać? A może już się sobą znudzili? Na te i inne pytania odpowiedź pojawi się już wkrótce :)

By nikt nie poczuł się dyskryminowany, mam przygotowany rozdział także na Dzień Mężczyzn (słodkie i kuszące Bezsenne Noce czekają). Zastanawia mnie jednak, czy powinienem go publikować, bo zauważyłem, że poza mną nie ma tu innych mężczyzn :D

Wasz Kitsune

25 komentarzy:

  1. tutaj nie ma dyskryminacji, publikuj wszystko co co chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma dyskryminacji? Serio? To się jeszcze okaże :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Wcale że nie mój kochany braciszek czyta że mną więc jesteś jedyny. 0_0 mam nadzieję że będzie bardzo długi :-). Ostatni był zdecydowanie za krótki ^-^. Czekam zniecierpliwoscia na randkę ��.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 stron to mało? A kto napisał więcej? Chętnie przeczytam :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Nie jesteś jedynym mężczyzną. Choć pewnie nie wielu facetów przyzna się do czytania romansów. Szczególnie,że Twoje odznaczają się ckliwoscią i ogromną dawką lukru podawanego przezekranowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co żyć, jeśli nie można czytać romansów? Albo ich pisać? :D Romanse są wszystkim (tak jak słodycze!).
      Opowiadania są lukrowane, bo Czytelniczki uciekają przed "ostrzejszymi" klimatami. Gdy chcę kogoś zabić, od razu płaczą. Nie lubię, gdy kobiety płaczą, więc nie zabiłem dziecka Eli, a chciałem... Jeszcze się taki nie urodził, który by wszystkim dogodził :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. nie jestes jedyny, ale osbiscie nie chciałbym by mój mail był widoczny dlatego piszę z anonima. chyba wolę zachować środki ostrożności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wcale nie nalegam, abyś się ujawniał. Po prostu jestem zdziwiony, że faceci jednak tu zaglądają :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Mówiłam ci, że zaglądają, to mnie nie słuchasz :P

      Usuń
    3. Nikogo nie słucham :P

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Dlaczego myślisz, że nie masz tu facetów za fanów... Po za tym ie każdy facet może wogóle się do czegoś takiego przyznać... Ja wiele lat temu stwierdziłem, że bycie bezpłciowym jest najlepsze... Obchodze i dzień kobiet i mężczyzn... Całkiem fajna zabawa... Chcociaż wiem, że to troche dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - ja Was nie traktuję jako "fanów". Piszę, bo lubię. Kto chce, ten czyta. Czasami piszę o tym, o czym ja chcę. Czasami to Czytelników stawiam na pierwszym miejscu. Żyjemy w symbiozie i niech tak zostanie.
      A po drugie - lubię święta i świętowanie. Mogę obchodzić dzień kota, dzień teściowej, dzień bez papierosa. To nic, że nie palę, nie mam teściowej, a kto nie jest mój. Liczy się świąteczna atmosfera. Właśnie dlatego będzie rozdział na Dzień Kobiet i Mężczyzn :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że ktoś podziela moje podejście do świąt... kazdego rodzaju...
      Czuć, że lubisz pisać... wszystko jest spójne i miłe do czytania, a mało osób robi to według mnie z tak świetnym rezultatem...

      Usuń
    3. zdaje sie Lisku, że nie masz teściowej. :)

      Usuń
    4. Masakra, czytanie ze zrozumieniem dzisiaj u mnie wysiada. Wstyd mi

      Usuń
    5. Czy rezultat jest świetny? Trudno ocenić. Ja dalej uważam, że stać mnie na więcej, więc będę dążyć do perfekcji :)

      Teściowa to kobieta, więc jaka by nie była, poradzę sobie koncertowo :)

      Wasz Kitsune

      Usuń
  6. To będzie najlepszy prezent na Dzień Kobiet jaki w życiu dostałam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy najlepszy, to się jeszcze okaże. Liczę na to, że sprawi choć trochę przyjemności :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  7. Ja też czytam i jestem chętny na bezsenne noc, uwielbiam Eli!!!
    To mój pierwszy komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam Eli. Kocham go. Jest mój :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  8. Kitsuś, a kiedy dokładnie wstawisz rozdział? Proponuję tuż po północy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam rady. Nadal brakuje mi ostatnich 8 stron.

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. No to pisz!!! :D Ja poprawiam rozdział mojego opka :D

      Usuń
    3. To sprawdź co się dzieje na blogu, bo ja nie widzę 5 rozdziału.

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Jak nie widzisz? Mi się wyświetla

      Usuń