poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Ebook jest na allegro :)

Moi Drodzy :)

Okazało się, że mogę świętować kolejny sukces - mój ebook dostępny jest także w serwisie allegro. Wkleiłem Wam linka. Jeśli macie problem, aby go otworzyć, wystarczy wejść na stronę allegro i w wyszukiwarce wpisać Romantyczne opowiadania homoerotyczne. 

https://allegro.pl/listing?string=romantyczne%20opowiadania%20homoerotyczne&bmatch=engag-global-var-cl-n-dict4-eyesa-bp-uni-1-3-0730

Taka mała rzecz, a jak cieszy :)

Wasz Kitsune

2 komentarze:

  1. Jezu Kisune tak się cieszę, że udaje ci się podbijać kolejne rynki ze swoimi pracami. Pamiętam twoje pierwsze posty, opowiadania, a Ty już się tak rozrosłeś. Czuję się jak starsza siostra patrząca na młodszego brata (chociaż pewnie patrząc na wiek, powinno być na odwrót xDD) dorastającego obok, każde wzloty, każde upadki. Nim się oglądamy a ty już nie jesteś raczkującym romantykiem, a coraz pewniej stąpającym twórcą.

    Gorąco Cię całuje i życzę dalszych sukcesów
    ~Emy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Emy :) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Wzruszyłem się :)
      Z tym rozrastaniem się to nie przesadzajmy. Podjąłem ryzyko wydania profesjonalnego ebooka i dzięki temu wiem, jak to jest. Cieszy mnie to w równym stopniu jak każdy rozdział, który pojawia się na blogu. Pod tym względem nic się nie zmieni. Nie należę do grona osób, które porzucą bloga na rzecz ebooków. Po prostu chciałem zobaczyć jak to jest. Czy wydam coś jeszcze? Nie wiem. Może. Zobaczymy co przyniesie przyszłość :)

      Twój Kitsune

      Usuń