poniedziałek, 31 lipca 2017

Wybierz mnie - mój pierwszy e-book już jest!

Moje Drogie Gąski,

Stało się! Po blisko 2 miesiącach pracy, wielu chwilach zwątpienia oraz hektolitrach herbaty, z prawdziwą dumą, przedstawiam Wam moje najnowsze dzieło, które przed chwilą opublikowałem :)

Historia, którą opisałem, powstała dzięki ścisłej współpracy z Joleen, której bardzo serdecznie dziękuję za pomoc, wsparcie i niekończące się pokłady inspiracji.

Zapewne zastanawiacie się, o czym jest moja "książka". Pozwolę więc sobie podzielić się z Wami krótkim opisem :)

"Osiemnastoletni Nathan Green spędza każdą, wolną chwilę z nosem w książkach. Jego zapał do wiedzy jest ściśle związany z wypadkiem sprzed lat. Uratowany przed niechybną śmiercią przez ucznia elitarnego liceum, sam zapragnął wstąpić w jego szeregi. Pomimo wysokiej średniej, jego nazwisko otwiera długą listę kandydatów rezerwowych. Chłopak nie traci nadziei i cierpliwie czeka. Upragniona szansa, by choć przez chwilę móc z dumą nosić marynarkę z emblematem złotego smoka, pojawia się wraz z rozpoczęciem ostatniego semestru jego licealnego życia.

Nowa szkoła, nowe wyzwania, nowi przyjaciele... Nie jest mu łatwo przystosować się do panujących tam surowych zasad regulaminu oraz nadmiaru obowiązków. Na szczęście przystojny kapitan drużyny piłkarskiej - Tyler Smith wyciąga do niego pomocną dłoń już podczas pierwszej lekcji. Inteligentny, wybitnie utalentowany, nie ma sobie równych w nauce i sporcie... Jak dobrze, że posiada swojego „klona” o identycznej urodzie! Brat bliźniak - Theo Smith również pragnie wesprzeć chłopaka oraz stworzyć z nim mocną więź.

Nathan zostaje uwikłany w sidła bezlitosnej gry namiętnego i zaborczego rodzeństwa, które coraz bardziej domaga się jego szczególnej, indywidualnej uwagi. Romans z obojgiem nie może przynieść niczego dobrego... Kogo wybierze Nathan? Czy uda mu się zdefiniować swoje prawdziwe uczucia względem braci?"

 
Książkę możecie znaleźć tutaj :

http://www.beezar.pl/ksiazki/wybierz-mnie

Pisanie zawsze jest dla mnie niesamowitą sprawą. Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek coś wydam, a tu proszę! :) Walczcie o swoje marzenia, bo one serio się spełniają. Wystarczy tylko mocno chcieć i odrobinę dopomóc szczęściu :)

Wasz Kitsune

22 komentarze:

  1. Super najszczersze gratulacje:D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kitsusiu!!! Nie spodziewałam się, że zrobisz tak duży krok naprzód, a tu proszę! Z całego mojego malutkiego serduszka życzę ci dalszych sukcesów i spełnionych marzeń. Jakby co się nie powiodło na większym formacie, zawsze możesz wpadać na bloga xD

    Mam tylko jedno (dwa xD) "ale":
    * dlaczego to jest płatne
    * dlaczego nie mogę tego przeczytać online?

    Reszta jest bajerandzka *O* a przynajmniej na taką wygląda :/

    ~Emy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka to mój dodatkowy projekt. Blog zostaje bez zmian. Właśnie pracuję nad ostatnim rozdziałem Zdrajcy :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Czy trzeba założyć konto na tej stronce by móc zapłacić za dostęp do książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że tak. Nie jest to żadna podejrzana strona, lecz wydawnictwo internetowe.

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. Kupiłam, przeczytałam w 3 godziny, trochę popieprzone, ale w ten dobry sposób, nie lubię jak jest zbyt mdło. Zasadnicze pytanie brzmi: KIEDY DRUGA CZĘŚĆ? CHCE WIEDZIEĆ CO DALEJ I JAK MOŻNA W TAKIM MOMENCIE KOŃCZYĆ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś moją książkę? :) Bardzo Ci dziękuję :)
      To chyba jedyna okazja, by od razu poznać zakończenie nowej historii :D
      Kiedy część druga? Nie wiem. Pewnie wkrótce. Celowo nie rozwinąłem wszystkich wątków. Tak jest znacznie zabawniej :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Z jednej strony jest interesująco bo można sobie snuć domysłu, a zdrugiej umieram z ciekawości. Nie drecz mnie zbyt długo i niech 2 część będzie szybko:) Bo wyobrażam sobie najgorsze. Biedny protagonista chce dla niego jak najlepiej, a pozostali niech żałują. Sami go wkręcili a robią z niego tego złego (ale i tak kocham)

      Usuń
    3. Trudno jednoznacznie stwierdzić, kto jest winny zaistniałej sytuacji. Mam równie pokręcony pomysł na część drugą, ale napisanie jej nie jest proste. Wymaga czasu i chęci.

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Już Ci pisałam jaka jestem podekscytowana co nie?! A to będzie 2-ga część? :o SUPER!

    Wegi
    Ps. Podwójne gratulacje! Ponad 300 000 wyświetleń na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bejbe :)
      Kto wie, może i będzie część druga "Wybierz mnie". Póki co nie oswoiłem się z częścią pierwszą. A właśnie - na Baazar możecie przeczytać pierwszy rozdział.

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. o! Lecę czytać :)

      Wegi

      Usuń
    3. Leć i powiedz co sądzisz :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Okej. Powiem tylko tyle: K-O-C-H-A-M!!! Bardzo polubiłam głównego bohatera. Kapitan też całkiem, całkiem *lenny face* Kupię tak szybko jak będę mogła :D

      Wegi

      Usuń
    5. Lubisz kapitana, ale nie znasz jeszcze jego brata :D
      To dość erotyczne opowiadanie. Jest dla dorosłych :P

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Wiedziałam, że będziesz mi wypominał mój wiek! Po dłuższym czasie, ale jednak :'D

      Wegi

      Usuń
    7. Nie wypominam, stwierdzam fakt, iż powinnaś to mieć na uwadze. I tyle.

      Twój Kitsune

      Usuń
    8. Spokojnie Bejbe. Żartuję :)

      Wegi

      Usuń
  6. Ohoho! Dawno mnie tu nie było, ale widzę, że się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń