piątek, 4 stycznia 2019

co piszemy? :D

Witajcie w nowym roku :)

Nie czuję się zbyt dobrze, więc może coś bym napisał? Co chcielibyście przeczytać? Mamy do wyboru :

- Bezsenne Noce - Max ledwo co wyjechał, a tu już Freddy zapukał do drzwi...

- Prawdziwy Romantyk - Cassiana wybudził barona, czeka ich proces. Tymczasem na zamek przybędzie tajemniczy Wilbur

- Humory Króla - Eryk musi ogarnąć swoje demony i pochować rodziców

Chciałbym też zacząć pisać "Chłopczycę". Nie jest to historia yaoi. Na chwilę obecną nie dopracowałem fabuły, więc muszę poczekać z pierwszym rozdziałem. Za to założyłem drugiego bloga. Życie jest znacznie ciekawsze, gdy pisze się romanse :D Zwłaszcza licealne. Nie przepadam za tematami szkolnymi, a mimo to na 95% jestem gotowy stawić czoła nowemu wyzwaniu.

Życzę Wszystkim miłego wieczoru i czekam na propozycje :)

Wasz Kitsune

17 komentarzy:

  1. Ja chcę obiecane cierpienie Simona, także Humory króla poproszę ^^ aczkolwiek bezsennymi nocami też nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezsenne noce, proszę. Kocham te historię ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, stanowczo Max i te jego rozterki. Bezsenne! ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam całą trójkę, ale moim numer jeden są bezsenne noce ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się dzieję lisku? Czemu źle się czujesz? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezsenne noce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LISKU zdecydowanie bezsenne noce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem rozdarta, kocham "Bezsenne noce" ale "Humory króla" już tak długo nie było i tęsknię za Erykiem.
    .....
    Humory Króla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę Bezsenne noce. Jednak Eryk to mimo wszystko mój ulubiony bohater i z niecierpliwością czekam na dokończenie historii jego i Simona. Dzięki i pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Bezsenne noce, ciekawi mnie co max nabroi

    OdpowiedzUsuń
  11. A może one-shot jak na rozpoczęcie roku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie bezsenne noce ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę wszystko jest fajne, ale chyba najbardziej chce w końcu choć jedno skończone opowiadanie, abym mogla i czytać w koło i w kółko, a na takie zapowiada się Prawdziwy Romantyk. A po za tym to fantasy więc o Romantyka proszę :)
    Jedna z wielu cichych czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za Wasze głosy oraz wsparcie.
    W takim razie Bezsenne Noce :)
    Postaram się, by rozdział pojawił się jeszcze dziś wieczorem.

    Wasz Kitsune

    OdpowiedzUsuń