środa, 23 stycznia 2019

Ukochana...



Let me wake up in your arms
Hear you say it's not alright
Let me be so dead so gone
So far away from life
just Close my eyes
Hold me tight
And bury me deep inside your heart
All I ever wanted was you, my love
You... all I ever wanted is you, my love
Your're all I ever wanted, just you
Let me never see the sun
And never see your smile
Let us be so dead and so gone
So far away from life
Just close my eyes
Hold me tight
And bury me deep inside your heart
All I ever wanted was you, my love
You... all I ever wanted is you, my love
You're all I ever wanted, you, oh my love
You're all I ever wanted, you, my love
That's the way it's always been
My heart stops beating only for you Baby
Only for your loving
All I ever wanted was you, my love
You... all I ever wanted is you, my love
You're all I ever wanted, you, my love
You're all I ever wanted, you, my love
***
Straciłem coś, lecz zyskałem.
Bo miłości nie można zapomnieć, czy zgubić.
Choćbym nienawidził, wątpił, zmagał się z osamotnieniem.
Zawsze przy mnie będziesz.
Uskrzydlasz mnie. Uszczęśliwiasz.
Jesteś w każdym słowie.
 Istnieję tylko dla Ciebie, Najdroższa...
***
 

Nie zwracajcie proszę uwagi na to, co napisałem. To nic nie znaczy. Ma mi tylko i wyłącznie przypominać o pewnym wydarzeniu, które chciałbym upamiętnić :)

Wasz Kitsune


PS Tekst piosenki to oczywiście HIM, bo jakżeby inaczej :D



10 komentarzy:

  1. Boziu, myślałam, że to nowy rozdział i że zacząłeś pisać opowiadania po angielsku xD

    ~ Miriam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie nowy rozdział, raczej moja "inspiracja" do czegoś, co już niedługo pojawi się na blogu :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Ale po polsku, prawda? :D
      Naczytałam się już dużo angielskich opowiadań i wolałabym, żebyś został przy naszym języku xD
      ~ Miriam

      Usuń
    3. Tak, po polsku. Pod tym względem nic się nie zmieni. Na razie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Hahaha " na razie" :D
      Wiesz, w razie czego ja i tak będę czytać wszystko co napiszesz, nawet gdybyś pisał po chińsku, ale jednak najwygodniej mimo wszystko czytać w swoim jezyku <3
      ~ Miriam

      Usuń
    5. Nie zgadzam się. Nasz język ma swoje ograniczenia. Zwłaszcza przy pisaniu. Jest wiele słów, które bardzo ciężko zastąpić, jeśli chce się uniknąć powtórzeń. W angielskim nie ma tego problemu. Można napisać jedno zdanie na wiele sposobów i odbiorca zawsze rozumie nasz zamysł. Mimo wszystko zostanę przy polskim jeszcze przez jakiś czas.

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Trochę sie z Tobą zgadzam a trochę nie, wszystko zależy od poziomu naszej wprawy.
      Pisałam opowiadania i Rp ( RolePlay) w obu językach i wszędzie są plusy i minusy.
      Mój wcześniejszy komentarz dotyczył perspektywy czytelnika, ponadto w polskim Internecie mało jest dobrych yaoistycznych autorów, tym bardziej jestem przywiązania do twojego bloga :D

      Usuń
    8. Spokojnie, ja się stąd nigdzie nie wybieram. Planuję jedynie poszerzyć działalność :D

      Twój Kitsune

      Usuń