niedziela, 17 marca 2019

Kiedy będą rozdziały?


Moi Drodzy :)

Spokojnie, nie zapomniałem o Was. Po prostu nie mam czasu na pisanie. Rozgrzebałem 3 różne rozdziały, ale żadnego nie dokończyłem. Nie chcę wrzucać byle czego i krótkiego, więc musicie uzbroić się w cierpliwość. W przyszłym tygodniu z pewnością będzie lepiej.

Dziękuję Wszystkim, którzy wykazali się odwagą i odnaleźli mnie na Instagramie. Zdążyłem się obnażyć jako kiepski fotograf oraz fan BTS.  Jeśli chodzi o zdjęcia, to jest mi przykro, ale ich żenująco niski poziom to mój znak rozpoznawczy.
Większy problem mam z kpopem... No podoba mi się :D 

To jednak nie koniec niespodzianek. Od pewnego czasu czekam na coś, czym bardzo, ale to bardzo chciałbym się z Wami podzielić :) Zrobiłem coś szalonego. Z jednej strony jestem z siebie dumny, a z drugiej bardzo się boję i zastanawiam, po co mi to było. Zresztą sami zobaczycie. Podejrzewam, że to kwestia najbliższych dni :)

Życzę wszystkim miłego wieczoru,

Wasz Kitsune

19 komentarzy:

  1. Cierpliwie czekam na rozdziały:) Życzę weny. BTS is the best😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać co wstawisz.
    BIGBANG - FANTASTIC BABY - nie mam pojęcia o czym ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lisku nie jesteś sam, też właśnie wdepnęłam w kpop a dokładniej w monsta x i bts, i doskonalenia cie rozumiem ale wstydze sie komentować twoje zdjęcia :(
    Ja potrzebowałam chyba okolo tygodnia, żeby przyswoić sobie panów z monsta x i prawie miesiąc, żeby ogarnąć bts xD powodzenia Ci życzę bo sie przyda :D
    A co do twoich zdjęć to wcale nie są złe!
    Weny i czasu lisku!
    ~ Miriam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałem około 300 filmików i poza RM nie jestem w stanie rozpoznać pozostałych chłopaków. Pociesza mnie myśl, że Joleen też ich nie rozpoznaje.
      Nigdy nikogo nie zmuszałem i nie zmuszam do komentowania czegokolwiek. Profil jest publiczny, więc można bezkarnie ze mnie szydzić w zaciszu domowym :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Też na początku poznawalam tylko jego ❤
      Ja też zobaczyłam już mnóstwo filmów ale przede wszystkim oglądam te na których tańczą - nie będę ukrywać, że uwielbiam patrzeć na to jak sie ruszają, same piosenki są okej, ale w tej kwesti wole monsta x :D
      Widzisz lisku, ja bym bardzo chciała pokomentować, ale widzisz za bardzo wstydze się bo obserwuję Cię z prywatnego profilu ~
      ~ Miriam

      Usuń
    3. Wczoraj obejrzałem jakiś teledysk, gdzie śpiew chłopaków (nie wiem, jak nazywał się ten zespół) brzmiał tak, jakby wołali kota "kici kici kici". Popłakałem się ze śmiechu :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Jeśli kiedyś to znajdziesz to koniecznie wyślij, brak mi szczęścia w ostatnim czasie, wiec chętnie się posmieje :D
      Ps. Jak już zaczniesz rozróżniać bts to pochwal się, którego pana lubisz najbardziej
      ~ Miriam

      Usuń
    5. Znalazłem coś lepszego niż miauczenie, ale pochwalę się jutro :D
      Joleen już umie wszystkich rozróżnić. Ja nie, a obejrzałem filmik o poszczególnych członkach zespołu 6 razy...

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Lisku spokojnie, dasz rade :D
      Potem leci już z górki
      Ja obecnie przyswajam ruchy taneczne -rodzina nie jest zachwycona xD
      ~ Miriam

      Usuń
    7. Taniec to kolejny etap? :D To widać daleka droga przede mną. Jeszcze płyt nie kupiłem. Rozważam też bluzę, a Ty już tańczysz...

      Twój Kitsune

      Usuń
    8. O nie Lisku. Ja za kupowanie nigdy sie nie biorę, szkoda mi kasy bo niestety mój gust muzyczny szybko sie zmienia. Czy taniec to kolejny etap to nie wiem, nie znam nikogo kto słucha kpopu :D
      ~ Miriam

      Usuń
    9. Ja też nikogo nie znałem, ale to się szybko zmieniło :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    10. Ja chyba wole pozostać samotnikiem. Moja mama i przyjaciółka mnie akceptują i chyba mi wystarczy :D
      No i chwilowo mam tu ciebie <3
      ~ Miriam

      Usuń
  4. Właśnie oderwałam się od ff o BTS i słuchania Promise, żeby sprawdzić co dzieje się na jednym z najcudowniejszych blogów pod słońcem... Niespodzianka i szok :D życzę powodzenia na nowej drodze życia! ^^

    Jestem strasznie podekscytowana! Mogę polecić kilka cudownych zespołów i piosenek! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecaj i przesyłaj. Wszystko sprawdzę :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Tutaj? Tego będzie sporo xD

      Usuń
  5. Kitsune powodzenia życzę w pisaniu, fotografowaniu, słuchaniu... :) MB

    OdpowiedzUsuń