piątek, 23 grudnia 2022

Tęskniliście?

 

Moi Drodzy Czytelnicy!

Tak, to ja. Żyję! 

Gdzie byłem i co robiłem? Do końca września studiowałem. Skończyłem studia licencjackie. Zdałem egzaminy. Obroniłem się na 5. I już miałem do Was wracać, ale...

Ostatni semestr studiów był bardzo ciężki. Przygotowania do egzaminów końcowych, pisanie pracy, praktyki... To było bardzo stresujące doświadczenie. Musiałem chwilę odpocząć i dojść do siebie, bo gdzieś po drodze moje zdrowie troszeczkę się posypało. 

"Odpoczywał 3 miesiące? A gdzie obiecane rozdziały?" 

Rozdziały będą. Nie porzuciłem bloga. Dokończę rozpoczęte opowiadania. Nie wiem czy uda mi się wrzucić coś jeszcze w tym roku (będę się bardzo starać, serio). Mamy w domu gości, więc nie zamierzam obiecywać, że będę pisać, bo może się okazać, że na obietnicach się skończy. Proszę Was jeszcze o chwilę cierpliwości. 

Jednocześnie bardzo dziękuję Wszystkim, którzy do mnie pisali. Chociaż się nie znamy, moja nieobecność mocno Was niepokoiła. Pytaliście, czy wszystko u mnie dobrze, jak się czuję. Zupełnie się tego nie spodziewałem. Bardzo, bardzo dziękuję za Waszą troskę i pozytywne myśli.

Życzę Wszystkim rodzinnych, pełnych spokoju i pysznego ciasta świąt. Liczę, że w nowym roku będziecie o mnie pamiętać i odwiedzicie bloga od czasu do czasu. 

Wasz Kitsune 


22 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dużo zdrowia, szczęścia oraz spełnienia wszystkich marzeń.Bardzo tęsknimy i czekamy na dalsze opowiadania, dużo weny. Oby 2023 rok był dla nas wszystkich szczęśliwy.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji świąt. Niesamowite uczucie widzieć posta po tak długim czasie. Uwielbiam wchodzić na bloga i czytać wszystko co na nim się znajduje. Dziękuję za twą ciężką pracę i gratulacje obrony na 5! Mam nadzieję że odpoczynek był owocny. Życzę ci wspaniałego 2023 roku. Udanego sylwestra. ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Lisku mój kochany, gratuluję ci 5 🥳 Oczywiście ja tu ciągle zaglądam i wyczekuję dalszych losów moich ulubieńców 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jak się cieszę :D Gratulacje!!! I zazdroszczę trzech miesięcy odpoczynku! Mam nadzieję, że udało Ci się odreagować i zebrać siły :) Bardzo tęskniłam, nie będę ukrywać :) Szczęśliwego 2023 Lisku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. "Tęskniliście" w mojej głowie non stop brzmi jak :Did you miss me" z Sherlocka Holmesa :D

      Usuń
  5. Hejka,
    "tęskniliście?" - Lisku ty mój drogi, to za mało powiedziane, ja rozpaczłam...
    ale cieszy mnie to, że jesteś z nami i będę wyglądać nowych rozdziałów...
    no i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Powroty są zawsze najlepsze. Przeczytałam kilka twoich opowiadań i jestem pod wrażeniem. Sama wróciłam do pisania po bardzo długiej przerwie.Życzę ci dużo weny i czekam na nowe rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisku jak się ciesze że wróciłeś. pozdrawiam Iason

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tęskniliśmy. Ale najważniejszy jesteś Ty, Twoje życie, zdrowie, studia, rodzina.
    Gratulacje z okazji ukończenia studiów, powodzenia w życiu. I tak, wróciłam I czytam ponownie opowiadania w oczekiwaniu na dalsze losy Twoich bohaterów, mając nadzieję, że któregoś dnia pojawi się powiadomienie o nowym rozdziale.
    W nowym roku dużo zdrowia, realizacji marzeń, dużo czasu i pomysłów na twórczość.
    Pozdrawiam

    Surra

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejne rodziały ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejeczka,
    Lisku gdzie to się podziewasz? tęsknię, tęsknię i wyglądam rozdziałów...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Lisku, na pewno jestem mega zajęty i nie znajdujesz czasu na bloga. Całkowicie to rozumiem, co nie zmienia faktu, że tęsknię za Twoimi wspaniałymi opowieściami. Wesołej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę być nachalny, ale się martwię. Tak dawno nie widziałem u ciebie znaku życia. Lisku ;-; królu mój najdroższy

    OdpowiedzUsuń
  13. Lisku, chatGPT nie chce pisać mpreg , jesteś jedyny na całym świecie :( Wróć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejeczka,
    Lisku, Lisku gdzie jesteś? bardzo tęsknię, za Tobą i opowiadaniami, co kilka dni zaglądam tutaj w nadzieji...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno mnie tu nie było i z ciekawości i sentymentu wpadłam zobaczyc czy sa kontynuacje moich ulubionych opowiadań. Niestety nie, aczkolwiek rozumiem że w życiu czasem się za dużo dzieje. Mam jedynie nadzieję że wszystko z tobą w porządku <3 A i może kiedyś jeśli będziesz chciał i mógł wrócisz do pisania. Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego, tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka,
    Lisku, wróć tutaj do nas... tęsknię bardzo, bardzo... za Twoimi opowiadaniami bardzo tęsknię...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejeczka,
    autorze, drogi Lisku wróć do nas, wciąż tu zaglądam, czytam...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejeczka,
    Lisku, Lisku odezwij się... tęsknię i zaglądam tutaj w nadzieji Twojego powrotu... już tył czasu upłynęło...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejeczka, hejka,
    Lisku, halo jesteś tam,  proszę, proszę daj no choć jakiś znak ;)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na wattpadzie🙂 115 odcinek opowiadania🙂

      Usuń