sobota, 13 kwietnia 2019

Empik.pl sprzedaje mojego ebooka :)

Moi Drodzy!

Z prawdziwą przyjemnością informuję, że mój e-book pojawił się właśnie w Empiku :)

(choć nie tylko, można go znaleźć także w wielu księgarniach internetowych, m.in.: ravelo.pl, ksiegarnia.pwn.pl, inbook.pl, ibuk.pl, taniaksiazka.pl, ebooki.pl, gandalf.com)

"Romantyczne opowiadania homoerotyczne. Tom 1" to zbiór poprzednich opowiadań. Mam tu na myśli "Na zawsze", "Pana Profesora" oraz "Nadgodziny". Różnica polega na tym, że jest to w pełni profesjonalne wydanie. Nawiązałem współpracę z wydawnictwem Rozpisani.pl Wszystkie teksty przeszły fachową korektę.

Jak na razie zdecydowałem się wyłącznie na wersję elektroniczną, jednak w przyszłości nie wykluczam książki papierowej. Dlaczego? Osobiście wolę kupować e-booki. Można je wszędzie ze sobą zabrać, nie gniotą się, nic nie ważą, zwłaszcza gdy podróżuje się z książkami (ja zawsze tak robiłem, a mój kręgosłup bezustannie wspomina czasy "przed Kindlem", gdy dźwigałem tonę papieru). Poza tym cena jest znacznie bardziej przystępna. Ewentualny druk tak naprawdę zależy wyłącznie od potrzeb Czytelników. Dajcie znać, co myślicie o tym pomyśle.

Nie będę ukrywać, że dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy :) Oficjalna premiera miała miejsce już jakiś czas temu, a samo "wydanie" było bardzo stresującym doświadczeniem, które sprawiło, że odechciało mi się wszystkiego, ale... Te przykre rzeczy nie mają znaczenia :) Jest co świętować :)

Wasz Kitsune
obecnie najszczęśliwszy lis na świecie

27 komentarzy:

  1. Czy twoje ebooki są dostępne na /bucketbook albo beezar? Jak nie to czy mogę prosić o link do tego ebooka w empiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.empik.com/romantyczne-opowiadania-homoerotyczne-tom-1-kitsune,p1226125241,ebooki-i-mp3-p

      W razie gdyby link nie działał, wystarczy na stronie Empik.pl wpisać w wyszukiwarkę Kitsune (lub kliknąć na zdjęcie ebooka - znajduje się ono z prawej strony bloga w zakładkach).
      Na Bucketbook nigdy niczego nie sprzedawałem i nie będę sprzedawać.
      To co było dostępne na Beezar już tam nie wróci. Szykuję coś nowego :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Dlaczego nigdy nie będziesz sprzedawał na Bucketbook?

      Usuń
    3. Nie chodzi o to, że mam coś przeciwko dziewczynom, które prowadzą sklep. Wprost przeciwnie - życzę im jak najlepiej. Po prostu na stronie Beezar.pl sam o wszystkim decyduję. W każdej chwili mogę dodać nowy tekst lub go zabrać, jeśli tak zdecyduję. Ta forma bardziej mi odpowiada.

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Gratuluję!!! Pozdrawiam serdecznie i wielu kolejnych sukcesów Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kitsune! :D Jestem z Ciebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty już to wiesz, ale ogłoszę to wszem i wobec: Jestem z Ciebie dumna, wiedziałam, że Ci się uda Lisku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jestem przekonany, że już niedługo pójdziesz w moje ślady :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Twoja wiara w moje możliwości i umiejętność pisania jest słodka i wzruszająca ❤️

      Usuń
    3. Po pierwsze - od urodzenia jestem słodki i uroczy. A po drugie - zawsze mam rację :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Już lecę zobaczyć cenę :))
    (i jak coś to możesz dla mnie zrobić wersję papierową, bo nie przepadam za ebookami)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o cenę, to radzę sprawdzić w różnych księgarniach, bo różnice wynoszą kilka złotych. Nie mam na to wpływu.

      Twój Kitsune

      Usuń
  6. GRATULACJE !!!!!!! :)))) MB

    OdpowiedzUsuń
  7. To dlaczego na Beezar dodany jest ebook "Romantyczne opowiadania homoerotyczne" Tom 1 które teoretycznie można ściągnąć ale plik okazuje się pusty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyłącznie reklama. Regulamin na to pozwala :D

      Twój Kitsune

      Usuń