czwartek, 25 kwietnia 2019

"Wpadka" powraca!

Moi Drodzy :)

Część z Was zapewne pamięta, że napisałem drugi mpreg. Opublikowałem na blogu dwa rozdziały, lecz ku mojemu zdziwieniu, nowe opowiadanie nie zyskało przychylności Czytelników. Nie jestem sadystą (brakuje dowodów potwierdzających tą teorię :D). Nie zamierzam torturować Was rozdziałami, których nie chcecie czytać. Wycofałem publikację "Wpadki", ale... Skoro strona Beezar.pl została naprawiona, trzeba to wykorzystać. W związku z powyższym, jak tylko skończę sprawdzać tekst, chętni będą mogli przygarnąć ebooka. Będzie dostępny tylko tam.
Już teraz możecie zapoznać się ze sporym fragmentem. Wrzuciłem trzy pierwsze rozdziały. Mam nadzieje, że to wystarczy, aby wyrobić sobie opinię o tym, jaki to będzie tekst.

No właśnie. Pozwólcie, że napiszę parę zdań streszczenia. Po pierwsze - "Wpadka" to nie "Bezsenne noce". Oba opowiadania nie są ze sobą w żaden sposób powiązane.
Generalnie chodzi o to, że pewien alfa zapłodnił omegę i teraz musi zmierzyć się z konsekwencjami wpadki :D
Kolejna ważna rzecz - tak, historia dotyczy omegi i alfy, ale to nie są wilkołaki. Wiecie, jak to u mnie jest - zainspirowałem się, wykorzystując motywy, które mi pasowały. Wilkołaki mnie nie kręcą. Z góry przepraszam tych z Was, którzy poczuli się rozczarowani.

To chyba wszystkie ogłoszenia na dziś. Dam znać, gdy tylko uporamy się z poprawkami.
Przypominam, że w Empiku (i innych księgarniach internetowych) dostępny jest ebook "Romantyczne opowiadania homoerotyczne. Tom1". Przed zakupem porównajcie ceny, bo różnią się one o kilka złotych, w zależności od wybranego przez Was sklepu. Nie mam na to żadnego wpływu.
Kilka godzin temu dodałem nowy rozdział Prawdziwego Romantyka. Razem to aż cztery nowe rozdziały. Nikt mi nie zarzuci, że nie dbam o moje małe Gąski :)

Jeśli macie jakieś pytania lub spostrzeżenia, którymi chcecie się ze mną podzielić - piszcie :)

Miłego wieczoru :)
Wasz Kitsune


22 komentarze:

  1. Na szczęście mi nie przeszkadza czy będą wilkołaki czy nie :D Ważne, że będzie coś do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pod warunkiem, że lubisz opowiadania bez lukru :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Zawsze ciekawiej jak coś się dzieje :D
      Lukier ma dużo kcal, a lato coraz bliżej więc dla mnie lepiej, że bez :D

      Usuń
    3. Dzieje się i to dużo, zapewniam :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Jaka będzie cena wpadki? I radzę uważać z beezar ponieważ wciąż są z nim kłopoty. Ostatnio nie mogłam ściągnąć kupionego tekstu :/. Musieli mi go wysłać emaile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmartwiłaś mnie. Ja też specjalnie kupowałem teksty, by sprawdzić, czy wszystko jest ok i nie miałem żadnych problemów. Przed publikacją, na wszelki wypadek, jeszcze raz sprawdzę.
      Cena? Nie wiem. Stron jest dużo. Podejrzewam, że 17 zł.

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. To już chcę 0.0 będzie idealny jeśli będzie na majówkę :P. Życzę dużo weny
      :D

      Usuń
    3. Postaram się, by tak właśnie było :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Lisku a jesteś w stanie powiedzieć kiedy mniej więcej skończysz sprawdzać tekst i " wpdadka" będzie do kupienia?
    Nawet nie wiesz jaka jestem podekscytowana :D

    ~ Miriam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie. Cały czas pracuję nad tym tekstem. Albo w weekend, albo w pierwszej połowie przyszłego tygodnia.

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. Czuję się poszkodowana, bo nie mam dostępu do żadnej płatności przez internet :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Jedyną opcją byłoby wydanie tego przez wydawnictwo w papierze, ale mpreg... Nie wiem, czy zgodziliby się na coś takiego :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Jeszcze tylko dwa lata i kupię wszystko co wydasz, bo uwielbiam twój styl pisania :))

      Usuń
    3. Dziękuję :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Jestem pewna, że znalazłabym kilka dowodów na Twój domniemany sadyzm!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak publicznie? Nie zrobię Ci tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupiłam Antolologię - ROH w empiku, bo tam mnie przekierowało z beezar,innych opcji nie znalazłam, jeśli mogłabyś napisać gdzie publikujesz byłabym wdzięczna. Pozdrawiam i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwile obecną innych ebooków nie ma.
      W tym tygodniu na Beezar pojawi się Wpadka. Nie wiem jeszcze, jaki to będzie dzień tygodnia, bo nadal walczę z poprawkami.
      Inne, ukończone opowiadania, znajdziesz tutaj - na blogu (wyjątek stanowią : Bezsenne noce, Prawdziwy romantyk, Uparty jak Gilbert, Humory króla i 3 część One last time - to są opowiadania trwające, nad którymi obecnie pracuję, jeśli coś pominąłem, z pewnością znajdzie się jakaś życzliwa dusza i mi o tym przypomni :D).

      Twój Kitsune

      Usuń
  8. Dziękuję za odpowiedz. Do poczytania.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń