piątek, 10 kwietnia 2020

"Wybierz mnie" powraca!

Kochani!

Szybka garstka ogłoszeń parafialnych :D

Nowy rozdział Bezsennych Nocy powinien pojawić się dziś wieczorem (lub jutro). Opóźnienie zawdzięczamy studiowaniu online. Nie wiem jak u Was, ale u mnie na uczelni zapanowała nowa moda. Po każdym wykładzie (który w normalnych okolicznościach nie jest obowiązkowy), muszę napisać pracę zaliczeniową. Nie dość, że spędziłem 2,5 dnia przed kompem, to potem musiałem " na szybko" stworzyć 4 referaty z biochemii. A to dopiero początek... Na dodatek koleżanki i koledzy z roku są przeszczęśliwi, że dalej studiujemy. Złego słowa nie dają powiedzieć na taki "system". Dlatego trzeba zacisnąć zęby i wytrzymać.
Po Bezsennych Nocach pojawią się Humory Króla. Potem zobaczymy na co będziecie mieli ochotę.

Druga sprawa. Po licznych namowach (nie ma to jak małe maile z próbą przekupstwa lub szantażu, prawda? :D) zdecydowałem się ponownie wrzucić ebooka "Wybierz mnie" na Beezar. Robię to niechętnie, bo minęło sporo czasu odkąd napisałem ten tekst. To Wasza odpowiedzialność. Kusicie mnie do samych złych rzeczy (Kamila, Sanrda - głównie Was dwie mam na myśli :D).

Jak Wam idą przygotowania do świąt? Wstawanie o świcie, by dostać się do Biedry lub stanie w mega kolejce przed sklepem, nie napawa mnie optymizmem. Przerażenie w oczach innych ludzi, którzy mijają się w alejkach też nie nazwałbym "świątecznym". Damy radę. Jakoś to przetrwamy.

Miłego popołudnia,

Wasz Kitsune

24 komentarze:

  1. Czekam bardzo na Bezsenne Noce, ale zaciekawiłeś też tym Wybierz mnie. Pytanie tylko mam, czy to będzie kolejna część, czy jednak ta wcześniejsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest część 1. Czy będzie druga? Nie wiem. Są chętni na część 2? :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Są chętni. Myślałam, że to dla Ciebie oczywiste!

      Usuń
    3. Po tylu latach? To szok! :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że moja cierpliwość zostanie wynagrodzona :D
      A tak w ogóle, skoro beezar znów działa, to by przeczytać od nowa, będzie trzeba kolejny raz zakupić książkę? Bo szczerze to razem ze zmianą telefonu przepadło Wybierz mnie i jestem ciekawa jak to wygląda.

      Usuń
    5. Te, które ja kupiłem na Beezar, mogę dalej ściągnąć po zalogowaniu się na stronę. Spróbuj, powinno zadziałać. W okresie, gdy Beezar nie działał, dostawałem ebooki na maila. Jeśli obie te opcje nie zadziałają, a masz potwierdzenie zakupu - napisz do mnie na maila.

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. dla ciebie to po latach, ja cię odkryłam kilka miesięcy temu i jestem łasa na wszystko co napiszesz

      Usuń
  2. Gdzie gdzie gdzie go można dostać? Nie widzę żadnego linka, ale dziś mam niedobór kofeiny ostry może oślepłam. U mnie nie ma przygotowań, Wielkanoc zrobimy po pandemii - pójdziemy do jakiejś frymuśnej knajpki i o :) Więc mam 3 dni siedzenia z kotem. Pewnie spędzę je na nauce :) Albo na spaniu.... Albo na czytaniu po raz kolejny wszystkich Twoich opowiadań, dziś ponownie skończyłam zdrajcę, jezu jak ja kocham to opowiadanie. Mógłbyś dopisać jakiś rozdział 5 lat później do niego :) Byłoby super. A kiedy będzie Eryk?????? (๑´╹‸╹`๑)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.beezar.pl

      Uwielbiam Zdrajcę. Niestety, Czytelnicy nie podzielali mojego entuzjazmu. Zdrajca okazał się odrobinę za ostry. To jeden z powodów, dla którego nie będzie części drugiej. A mogłaby być :D
      Moi rodzice w tym tygodniu skończyli kwarantannę. Gdyby nie to, że cudem wrócili do Polski, ja też byłbym sam w święta.

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. No nie mów?! Masz pomysł na zdrajcę 2 ale go nie zrealizujesz? Idę płakać do kącika ;(

      Ja nie przywiązuje w sumie żadnego znaczenia do świąt, więc czy zrobimy sobie spotkanie teraz czy za miesiąc to mi wsio rybka. Wolę, żeby rodzinka siedziała w domach i nie jeździła. Zwłaszcza, że mają być ostre kontrole.

      Ale to wow, niesamowite, wracali tymi rządowymi czarterami? Dobrze, że się udało i są zdrowi :) To będziecie mieli wesołe mimo wszystko święta :) Tego Wam życzę :*

      Usuń
    3. Wiem. Mnie też to boli, ale są przecież inne pomysły :)

      Tak, rodzice wrócili rządowym samolotem. Ich lot był 2 razy przekładany. Potem go skasowali. Martwiłem się bardzo, że to się nie uda, bo żeby się dostać na ten lot, musieli lecieć do innego miasta. Na szczęście się udało.

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. To faktycznie fart. Kupiłam Wybierz mnie i od razu Wpadkę :D Będą udane święta :D Jeszcze tylko wystoję w kolejce do biedry jakieś 2h żeby kupić czipsy czy inne żelki i mam cudowny plan na weekend. Dzięki Kitsune (♥‿♥*)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że te opowiadania przypadną Ci do gustu. Daj mi koniecznie znać co o nich myślisz po przeczytaniu.

      Ja stałem jakieś 20 minut, bo mamie się przypomniało, że nie kupiłem pietruszki... Ta kobieta nie zna litości. Przy okazji rzuciłem się na czekoladę. Kwarantanna +10 kg...

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Stałam 1h ale się udało, mam dość żeby przez następny tydzień nie wychodzić. Z tymi kg to jest makabra, ja twardo ćwiczę, trenerki z mojej siłowni codziennie online 1h min cwiczą na żywo, więc jest trochę łatwiej. Ale mimo wszystko, w tym roku bikini nie będzie :D Nie żeby ktoś miał szansę zauważyć ;)

      Pietruszka jest ważna, nie ma świąt bez pietruszki :D Kitsune, a Ty wiesz, że teraz do sklepu wysyła się najmniej lubianą osobę z rodziny? ;)

      Oczywiście dam znać, już się nie mogę doczekać :) I tyle z moich naukowych planów :D

      Usuń
    7. obiecuje że jeśli wydasz zdrajcę 2 kupię nawet za 200 zeta. kocham to opowiadanie i chcę drugą część. Pierwsza była wspaniała, przecudowna. Z całym szacunkiem obok serii nauczyciel-uczeń to twoje najlepsze opowiadanie

      Usuń
    8. O patrz, może wcale nie było tak źle jak myślisz? Masz już dwie, bardzo chętne, fanki i wielbicielki! I podpisuję się pod Kasi słowami, Zdrajcę 2 kupię bez mrugnięcia okiem! Tylko nie zabijaj Eryka. Ani Simona.

      Usuń
    9. Dziewczyny, jeśli Zdrajca 2 powstanie, to po pierwsze - pojawi się na blogu (już teraz zaoszczędziłyście po 200 zł :D), a po drugie musiałbym najpierw coś ukończyć. Rozpocząłem zbyt wiele opowiadań.
      Na razie nikt nie zginął, więc spokojnie. Nie obiecuję, że przetrwamy do końca w tym samym stanie liczebnym.

      Wasz Kitsune

      Usuń
    10. Kitsune, przeczytałam Wpadkę, bardzo mi się podobała. Musiałam się przyzwyczaić do telepatii, bo z początku nie ogarnęłam :D
      Trochę krótkie i brakowało mi nieco rozbudowy wątków, tak jak to robisz w Bezsennych nocach ale rozumiem, że byłeś na innym etapie no i inaczej się pisze opowiadania w rozdziałach a inaczej książkę.
      Niemniej było super, nie oderwałam się aż nie skończyłam i jestem bardzo usatysfakcjonowana :D Generalnie uwielbiam mpreg w każdym wydaniu i kocham ten romansowy styl od nienawiści po miłość, okraszony po drodze dramatem, beznadzieję i poczuciem winy. Uwielbiam kiedy dosłownie serce mnie boli na myśl o krzywdzie i rozpaczy uke. W tym jesteś naprawdę świetny :) W nocy ściskało mnie mocno i przejmująco.
      Tak więc, nie rozczarowałam się, połknęłam na raz i jestem bardzo zadowolona :) Mam nadzieję, że popełnisz jeszcze kilka mpregów ;)

      Usuń
    11. p.s. Czytam Wybierz mnie i popraw mnie jeśli się mylę ale bliźniaki bardzo mi przypominają Hikaru i Kaoru z Ouran high school host club.

      Usuń
    12. Dziękuję :)
      Najgorsze w tym wszystkim jest to, że pisałem to ponad 2 miesiące, a czyta się w godzinę :D Mimo to uważam, że sama historia wyszła całkiem przyzwoicie.
      Czy będzie więcej mpregów? Nie wiem. Może. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
      Nie, tamci bliźniacy nie mają z tym nic wspólnego.

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Nie tylo u ciebie na uczelni jest taki szał. Pisze prace licencjacką i naprawdę chciałbym się skupić jednak jest to niemożliwe ze względu na górę prac proseminaryjnych i prezentacji. Normalnie w trakcie zajęć zdążylibyśmy zrobić jedną strone pełną zadań teraz dają nam po 10 na ten sam czas.
    Nawet nie planuje świąt... spędze ten czas z pracą licencjacką i zastanawianiem się czy nie rzucić tego co robie.
    Tobie jednak życzę wesołych świąt i słodkiego kurczaczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że studiuję kierunek medyczny. Część zajęć i tak się nie odbędzie, bo pracowni online nie zrobią. Trochę martwi mnie to, że są przedmioty, które mają 10-20h wykładów. Ile prac będę musiał napisać?
      Trzymam kciuki za Twój licencjat. Będzie dobrze :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa. No zapewne pare prac przed tobą... ale ja w ciebie wierze... w końcu super piszesz :D

      Usuń
  4. Jej! Będzie Eryk!
    Rozumiem cię.
    Robie na dwa kierunki i w pewnym momencie miałam 17 sprawozdań. Jeszcze mi doszła praca inżynierska i musze wysłać do końca kwietnia pierwsze rozdziały. Grrrr Atakują ze wszystkich stron

    OdpowiedzUsuń