czwartek, 29 października 2020

Myślałem, myślałem i wymyśliłem :D

 Kochani!

Zastanawiałem się, jak ogarnąć sprawę "tymczasowego znikania" i wymyśliłem. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale może zadziała. 

Założyłem nową "książkę" na Wattpadzie. Nazwałem ją "Bubble Fox Tea". Od teraz każdy kto stwierdzi, że przerwa trwa zbyt długo, może mnie tam znaleźć. Będę się starał przekazywać Wam informacje o tym, jak mi idzie tworzenie nowych rozdziałów i nie tylko. 

Jeśli ta opcja się nie przyjmie, usunę "książkę" i po sprawie :D

Wasz Kitsune 


4 komentarze:

  1. 30stka+ to nie starość - co to wattpad i co to "książka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie taka "książka" jak myślisz :D

      https://www.wattpad.com/973808357-bubble-fox-tea-nienazwana-część-1

      Tu masz linka. Może mnie znajdziesz, a może nie. I nie przejmuj się. Ja też nie ogarniałem Wattpada :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Ach ta młodzież - zapóźniona technologicznie ( a mówi się że to my staruchy nie ogarniamy nowych mediów i technologii) pozdrowienia od 50+ IasonzTanagóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nikomu nie wypomnę braków technologicznych, bo sam instalowałem dziś aplikację wattpad ponad godzinę...

      Twój Kitsune

      Usuń