środa, 12 września 2018

"Na zawsze" - nowy ebook


Moje Gąski :)

Część z Was z pewnością zdążyła zauważyć, że od kilku dni przygotowywaliśmy się do wydania kolejnego ebooka. Joleen już kilka dni temu wstawiła na bloga prześliczne miniaturki z okładkami naszych opublikowanych książek wraz z najnowszym tytułem (są po prawej stronie). Nasza ciężka praca dobiegła końca, a "Na zawsze" zadebiutowało właśnie na Beezar.pl Mam szczerą nadzieję, iż historia tej dwójki przypadnie Wam do gustu! :)

Wasz Kitsune

4 komentarze:

  1. Przeczytałam fragment :) zapowiada się całkiem ciekawie, ale chwilowo mam brak środków na koncie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Kupiłem cztery pary butów :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. przeczytany ...swietna robota Lisku. Paula

    OdpowiedzUsuń