poniedziałek, 17 września 2018

problemy na Beezar

Moi Drodzy,

Kilka osób podzieliło się ze mną dość przykrą informacją - mianowicie po dokonaniu opłaty, nie są w stanie pobrać pliku z ebookiem "Na zawsze". Jeśli ktoś z Was również ma taki problem, proszę napisać do administratora strony (zakładka kontakt jest na samym dole Beezar.pl).

Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeśli dowiem się czegoś nowego, dam Wam znać.

Mam też dobrą wiadomość - pracuję nad kolejnym rozdziałem Bezsennych Nocy. Powinien pojawić się już niedługo :)

Wasz Kitsune

5 komentarzy:

  1. No napisałam,powiedzieli że zobaczą i od piątku nic.
    Ale pocieszyłaś mnie, że to nie tylko ja mam taki problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Napisałem do administratora w Twojej sprawie. Jeśli on tego nie wyjaśni, ebooka dostaniesz ode mnie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Nie wiem czy wyjaśni bo dziś nie mogę sie dostać na stronę, nie istnieje???

      Usuń
    3. Już mi działa ale dalej nic z ebookiem się nie zmieniło.

      Usuń
    4. U mnie działa normalnie. Jeśli chcesz, to napisz mi na maila nazwę użytkownika na Beezar. Jeszcze raz napiszę do administratora w Twojej sprawie.

      Twój Kitsune

      Usuń