poniedziałek, 20 maja 2019

Miałem mieć dwa blogi, a nie jeden

Moi Drodzy,

Jakiś czas temu, dokładnie w Walentynki, opublikowałem na drugim blogu pierwszy rozdział "Chłopczycy". Miał to być mój pierwszy, duży romans, w dodatku szkolny. Sam pomysł wydawał mi się bardzo dobry. Pełen zapału, rozpocząłem pisanie, ale...

Nie jestem w stanie pisać tego opowiadania w rozdziałach, tak jak to zwykle robię. Przed chwilą zastąpiłem "Chłopczycę" "Pamiętnikiem Zakochanego".

Dlaczego?

Przyznaję, że "Chłopczyca" odrobinę mnie przerosła. Nie jest to cukierkowa opowieść. Pierwszy raz bohaterowie zmuszają mnie do zmiany planów. Nie porzucam tego projektu. Muszę tylko inaczej do tego podejść. Na spokojnie i bez presji. Od chwili, w której rozpocząłem pisanie, nie ma dnia, abym nie myślał o tej historii. Nie chcę jej zepsuć.

Przepraszam za to małe zamieszanie.
Zamieniłem także wygląd drugiego bloga. Czerwony mniej mnie irytuje :D

Wasz Kitsune

2 komentarze:

  1. Lisku, a kiedy tutaj coś wstawisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie pracuję nad 3 częścią One last time, a to ma dużo stron, więc jeszcze chwilę mi to zajmie. Jestem mniej więcej w połowie.

      Twój Kitsune

      Usuń