piątek, 25 sierpnia 2017

Q & A z Lisem :)

Moje Drogie Gąski :)

Wczoraj wieczorem urocza Theofeeel podsunęła mi pomysł, by zorganizować krótkie Q & A. Powiedzmy sobie szczerze - już teraz wiecie o mnie za dużo :D To się szybko może obrócić przeciwko mnie, ale trudno, zgadzam się :D Postaram się zaspokoić Waszą ciekawość.

Pytanie można zadawać pod postem, mailem, na wattpadzie lub jako prywatną wiadomość (gwarantuję pełną anonimowość).  Macie na to czas do niedzieli (odpowiedzi pojawią się w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek). Wkleję je na bloga i na wattpada, by wszystkim było wygodnie.

Jestem wredny, więc najlepsze zostawiłem na koniec. Z góry zastrzegam, że nie powiem :
- ile mam lat
- jak mam na imię
- gdzie mieszkam
- co studiuję

Lubię moją anonimowość i niech tak zostanie :) Prawdopodobnie znalazłoby się też kilka innych tematów, które chcę zostawić tylko dla siebie, dlatego nie zdziwcie sie, jeśli przemilczę coś jeszcze.

No dobrze, rozpisałem się, a to przecież Wasza kolej :) Pytajcie :) Nie mogę się doczekać :)

Wasz Kitsune

27 komentarzy:

  1. Szczwane tajemnicze lisisko! No ciekawa jestem co z Ciebie wyduszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywcem mnie nie wezmą :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Nie wątpię, ale z martwego lisa ładne futro będzie - więc tak czy siak się nie zmarnujesz :D

      Usuń
    3. Jestem facetem, poza mamą, niczego i nikogo się nie boję :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. To prawdziwie męskie :D Mama na pewno jest dumna :D

      Usuń
    5. No raczej, taki syn to skarb :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Lisie porażasz skromnością. Ha! Coś już wiem o Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem cudowny. Dlaczego mam się tego wstydzić? :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Hahaha :D coś czuję, że długo moglibyśmy o tym dyskutować :D

      jak to będzie?
      ale dosyć o Twoim uwielbieniu wobec mojej osoby, pogadajmy o mnie. Czyż nie jestem wspaniały? :D

      Usuń
    3. Wszyscy udają takich skromnych i nieśmiałych, a ja nie :D Jak mówi reklama, może to mój urok, a może Maybelline :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Ja nie udaję. Ja jestem skromna i nieśmiała :D Mam rozumieć, że make up musi być? :D

      Usuń
    5. Zapominasz, że czytałem Twoje opowiadanie. Skromna i nieśmiała to Ty z pewnością ni jesteś :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. SUGERUJESZ, ŻE JESTEM GRUBA?! :D

      Usuń
    7. czy mi się wydaje czy odwracasz uwagę od faktu, że przyłapałam Cię na make up'ie? ;>

      Usuń
    8. Temat kosmetyczny nieco mi się wkręcił, bo kupowałem dziś lakiery do paznokci :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    9. e to ja mam ludzia od paznokci :D śmiesz wątpić w moją niewinność?! kurde człowiek przekopie tony gej blogów, żeby być wiarygodnym i już że nie jest niewinny!

      Usuń
    10. Ale ja ich nie malowałem, tylko kupowałem.
      W sprawie blogów nie będę się wypowiadać. Skąd mam wiedzieć co czytasz :D Chociaż biorąc pod uwagę niektóre zdjęcia... Sama pisałaś, że pewne rzeczy tak sobie wyobrażasz, więc...

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Zdjęcia są dopełnieniem pt "co autor miał na myśli". Lubię nimi wzbogacać treść. Nie pytałam po co Ci lakier. Możemy to wrzucić do folderu "tajemnice tajemniczego Lisa pełnego tajemnic" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że lakier był dla mnie? Ja go tylko kupowałem :D To ma się nijak do facetów w koronkowych stringach :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Faceci w kolorowych stringach są awww *o*

      Usuń
    3. Boję się Ciebie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Dobra dobra już wracam do udawania normalnej...

      Usuń
    5. No nie bądź taka. Podoba mi się Twoja mroczna strona :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. hej kiedy następny rozdział Bezsennych nocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis lub jutro powinienem skończyć 3 rozdział Najlepszego i po nim wrzucę Bezsenne noce.

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Hejka lisie!
    Dawno mnie tu nie było więc zamieżam zadać tobie jakieś fajne pytanko.

    Czy gdybym podała ci pomysła na jakiś bonus, specjal czy coś to napisał byś go?

    Więc to mój pomysł ;-)
    kojażysz koe no katachi?
    To wpadłam na pomysła oczywiście yaoi oślepym chłopaku który zakochuje się z wzajemnością w xdrowym chł

    OdpowiedzUsuń
  6. w zdrowym chłopaku.

    Yumiko :*
    Sory że tak kaleczę xD

    OdpowiedzUsuń