piątek, 10 sierpnia 2018

"Nadgodziny" - nowy ebook

Moi Drodzy :)

Jak tam wakacje? Pogoda w tym roku naprawdę rozpieszcza, więc mam nadzieję, że Wszyscy rozsądnie korzystacie ze słońca i dobrze się bawicie.
Jestem trochę przeziębiony, więc wykorzystuję sytuację na maxa. Udało mi się nakłonić Joleen, by pomogła mi wydać kolejnego ebooka. Takim oto sposobem na stronie Beezar.pl pojawiły się dzisiaj "Nadgodziny" - krótka historia Petera, któremu tajemniczy nieznajomy składa bardzo niemoralną propozycję. Co z tego wyniknie, nie zdradzę. Zainteresowani mogą pobrać bezpłatny fragment.
Często pytacie, czy na blogu pojawią się historie, które wystawiłem jako ebooki. Wiem, że inni blogerzy często tak robią. Mimo to ja idę swoją drogą. Nie uważam, aby to było fair w stosunku do osób, którzy zapłacili za ebooka.
No i na koniec mam do Was takie małe pytanie - wolicie zajrzeć do Eryka i poznać dalsze losy bohaterów "Humorów króla"? A może chcecie razem z Nefrytem i Cassianem odwiedzić Sina i jego byłego opiekuna? Jest też niesforny Max i jego dziwne pomysły... Czekam na Wasze propozycje :)

Miłego popołudnia,

Wasz Kitsune

17 komentarzy:

  1. Kolejny e-book? Supcio xP fajnie, że się coraz bardziej rozwijasz :) a gdybyś wstawił bezpłatne fragmenty na bloga zamiast całych ebookow? To nie byłoby nie fair dla tych zaolacili..
    Wybór między Erykiem, Nefrytem a Maxem jest ciężki.. może daj dalej historię Eli? Mimo że ostatnio ciągle były bezsenne nice, jakoś tak się zżyłam z bohaterami i ciekawi mnie, co będzie dalej, ale jak zawsze wszystko w twoich rękach Lisku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To bardzo miłe z Twojej strony :)
      Jeśli więcej osób będzie zainteresowanych, wstawię na bloga fragmenty, które udostępniłem. To żaden problem.
      Wybór opowiadania nawet dla mnie jest dosyć trudny. Tym bardziej, że mam pomysły na nowe :D Wszystko w swoim czasie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Jestem za Maxem i po cichutku mam nadzieję, że w końcu coś mu się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max wpadnie na "genialny" pomysł, czyli sytuacja z serii "jak zawsze" :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Ach, zdecydowanie ulubiony Max. Nie mogę się doczekać co on tam jeszcze wymyśli xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwisz się. Jego pomysłowość nie zna granic :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. Hmm.. ja tak właściwie to tęsknie za Nefrytem i Cassianem 😇 myśle, ze dobrym pomysłem jest wstawianie na bloga fragmentów e-booka, ponieważ bardziej zachęcą do promowania i kupna twoich dzieł (które są bardzo dobrze btw). ☺️

    Ps „Nauczyciel” był naprawdę niegrzeczny i dobry! 😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups! Miał być „Pan Profesor” 😝

      Usuń
    2. Przyznaję nieskromnie, że Pan Profesor rzeczywiście lubił się ostro zabawić :D W porównaniu z nim Hunter jest zdecydowanie grzeczniejszy, choć nie do końca :D
      Fragmenty ebooków wstawię jutro.
      Nefryt i Cassian również sporo nabroją. Ich historia wydaje się taka spokojna... A to wszystko wyłącznie pozory :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Chcę zobaczyć gniew dziadka Forda!
    Megakari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek będzie miał pełne ręce roboty. Wychowywanie Maxa nigdy się nie kończy :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  6. A ja bym wolała Nefryta i Cassiana. Już trochę mam dość Maxa i Eli i tej ich gry w podchody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tym polega magia Bezsennych Nocy. Ciąża to trudny temat. Niczego nie da się przyspieszyć. Trzeba cierpliwie czekać na maleństwo.

      Twój Kitsune

      Usuń
  7. A ja chcę Simona! Miał cierpieć obiecałeś mi! Ja dalej na to czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Zero cierpienia! Zabraniam.
      Megakari

      Usuń
    2. To zostało mi obiecane! Chyba że lisek rzuca słowa na wiatr

      Usuń
  8. Koniecznie muszę sprawdzić tego nowego ebooka :) i zdecydowanie jestem za Maxem ❤ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń