czwartek, 23 listopada 2017

Gąski mają głos :)

Moje Gąski :)

Obiecałem Wam, że jutro pojawi się pierwszy rozdział Humorów Króla, ale nie skończyłem Najlepszego. Pomijając rozdział, który opublikuję dzisiaj, do napisania wciąż pozostały jeszcze trzy. Wiem, wiem - jestem leniwy, tak pewnie myślicie, prawda? Po prostu czarne chmury kotłują się nad głową biednego liska, który robi co może, by było dobrze. Opracowałem taki oto plan awaryjny :

- albo prolog Humorów Króla
- albo nowy rozdział Bezsennych Nocy

Co wybieracie? Czekam na Wasze komentarze :)

Wasz Kitsune

14 komentarzy:

  1. Cudny Lisowcze !
    Nie przeszłoby mi przez gardło (ani przez paluszki) określenie "leniwy" w stosunku do Ciebie -i tak jesteś poganiany z nawiązką (nie żebyś wolno pisał, po prostu piszesz za dobrze i zamiast czytać ćpamy Twoją Twórczość :D ).
    Natomiast co wolałabym najpierw... Równie dobrze możesz alkoholika spytać, czy najpierw polać whiskey, czy czystą :D
    Korci mnie poproszenie o "Humory...", ale z drugiej strony może lećmy po kolei, a "wisienkę" na potem (?) Nie wiem. Ale co nie zrobisz, padnirmy (jak zawsze) dziobami do łapek Twych szlachetmych.
    Twoja Gęś, Ślepe O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas, że powiedziałbym "lać czystą" :D Ale przechodząc do rzeczy - jestem gotowy spełnić każdy Was rozkaz, więc rozkazujcie. Wasz uniżony sługa czeka (nie bezczynnie, poprawiam nowy rozdział) na wyrok :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Miałam odpisać, iż "jakto sługa, czemu sługa, sługi się nie czci", ale wtedy zeszło olśnienie, wszak nawet w Biblii jest, że Chrystus mył nogi swoim uczniom. Także coś w tym jednak jest :D
      W sumie to zgadzam się z resztą stada, by najpierw wrzucić mpreg, ale i tak czego nam nie podarujesz, to (niezadługo po czytaniu) będę(będziemy) usychać z tęsknoty za kolejnymi <3
      Ślepe Oczy

      Usuń
  2. Kitsuś mój drogi, chętnie, ale to bardzo chętnie przeczytałabym Humory Króla, ale! Obiecałam sobie, że następne opowiadanie zacznę czytać dopiero, gdy skończysz przynajmniej jedno z tych, które aktualnie pojawiają się na blogu, także moja odpowiedź jest prosta!

    BEZSENNE NOCE POPROSZĘ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kitsune :) Na Humory Króla wszyscy zapewne czekają z niecierpliwością, ale myśle, ze póki nie ma rozdziału a tylko (aż!) obietnica tegoż opowiadania to jakoś ten niedosyt jestem w stanie znieść :D
    No i tez należę do tych Gąsek, które nie lubią zbyt dużej ilości rozpoczętych opowiadań, bo się zaczynam gubić i miesza się wszystko w głowie ;) Dlatrgo skoro dałeś Nam możliwość oddania głosu to jestem za kolejnym rozdziałem Bezsennych Nocy :)

    Serdeczności
    K-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. Kitsu zdecydowanie bezsenne noce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem za Bezcenne noce. Tym bardziej, że robi się coraz ciekawiej☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktore to opowiadanie Bezsenne noce? Ja jestem nie w temacie w ogole >:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa kurde przeciez to ten mpreg xd
      Caly czas myslalem, ze te opowiadanie ma tytul ,,mpreg'' xd
      Ja tez poprosze w takim razie Bezsenne noce!

      Usuń
  7. Zdecydowanie bezsenne noce :DD Kitsu postaraj sie :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli Bezsenne Noce :) Bezkonkurencyjny zwycięzca "Gąskowego Plebiscytu" :D
    Nie martwcie się Moi Drodzy :) Nowy rozdział przyniesie odpowiedzi na pytania - jak wygląda Max, czy Freddy zginie w jeziorze, a także... Spoilery nie są moją mocną stroną :D

    Wasz Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,
    choc drogi autorze czytam jeszcze "Kai'a", a potem chcę zabrać się za "Zdrajcę" a potem jeszcze "Bezsenne noce" (to najbardziej mnie interesuje) to co któryś rozdział czytam i jak już to stawiam na to opowiadanie...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu :) Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z nowego rozdziału :)

      Twój Kitsune

      Usuń