wtorek, 28 czerwca 2016

Wakacje na blogu

Moi Drodzy :)

„Humory księcia” właśnie dobiegły końca. Bardzo Wam dziękuję za wsparcie, wszystkie komentarze i maile, miłe słowa oraz to, że poświęcacie swój wolny czas na odwiedzanie mojego bloga. To wiele dla mnie znaczy. Wena, której bezustannie mi życzycie jest i ma się dobrze, o czym za chwilę sami się przekonacie. Może po kolei :)
Wreszcie wakacje! Czas błogiego relaksu, wylegiwania się na słońcu i opychania owocami (chyba właśnie zdradziłem Wam, co tak naprawdę się dzieje za czerwoną kurtyną :D). Mam nadzieję, że spędzimy je razem ;)
Większość z Was bardzo dobrze wie, że lipiec należy do „Czekolady”. Pierwszy rozdział już w tym tygodniu! Będzie gorąco i pikantnie, tak jak obiecałem. Collin i Jessie czekają, by Was w sobie rozkochać :)
Miałem popracować nad innym tytułem, bo „Czekolada” nie brzmi jakoś fantastycznie, ale z racji tego, że często o niej rozmawialiśmy, ten tytuł ma dla mnie duże znaczenie emocjonalne, dlatego zostanie tak jak jest.
Inspirację do jej napisania zawdzięczam Ruu oraz Wegi, którym serdecznie dziękuję. Dobrze pamiętam ten dzień, w którym niepozorna rozmowa o słodyczach przerodziła się w coś o wiele słodszego, czego efekty będziemy mogli zlizywać... oceniać już wkrótce :D Będę się bardzo starał, aby nie zawieść pokładanych we mnie nadziei. Wegi nie raz wspominała, że od razu podzieli się ze mną swoimi odczuciami, zwłaszcza tymi negatywnymi (trochę się boję Mamusiu :D).

Tak, wiem, że nie spodziewaliście się, iż podzielę „Humory księcia” na części. Sam też się tego nie spodziewałem. W trakcie pisania bardzo mocno zżyłem się z bohaterami. Zwłaszcza z Erykiem. Im więcej pisałem, tym było mi trudniej. Aż stwierdziłem „raz się żyje” i w taki oto sposób powstanie część druga.
To czy pojawi się na blogu zależy od Was. Równie dobrze mogę ją napisać tylko dla sobie i cieszyć się nowymi rozdziałami w samotności, a na bloga wrzucić inne historie (Joleen, już widzę radość w Twoich oczach z drugiej części... :P).
Nie zmienia to oczywiście faktu, że lipiec to „Czekolada”, a w sierpniu swój wielki powrót będzie miało pierwsze opowiadanie, czyli „Szkolne opowieści : Mój uczeń”. William i Daniel wracają w zupełnie nowej odsłonie. Co ich czeka? Czy wybaczą sobie dawne błędy? A może już o sobie zapomnieli? Sprawdzimy w sierpniu.

A co dalej? Wybierzcie w ankiecie :

  • „Najlepszy” - pierwsza część opowiadania, gdzie głównym bohaterem będzie Vee. Zdradzę, co robił zanim poznał Eryka (proszę nie mylić z częścią drugą Vee - Ryś, która pojawi się nieco później...).
  • „Miłość wymaga perfekcji” - opowiadanie o znudzonym pisarzu, którzy marzy o tym, by wysłać zdrowy rozsądek na urlop i iść za głosem serca. Dlaczego jest znudzony, co mówi serce a co rozum i czy miłość można zaszufladkować jako perfekcyjną dowiecie się głosując na to opowiadanie
  • „Dotknij mnie” - opowiadanie muzyczne, gdzie jeden z bohaterów nie jest człowiekiem. Kim więc jest? To niespodzianka. Historia bardzo kontrowersyjna (seks nie ma z tym nic wspólnego). Jako bonus - piękna muzyka :)

Na Wasze głosy czekam do końca sierpnia.


Może się także okazać, że moje propozycje nie przypadły Wam do gustu. Na taką opcję również jestem przygotowany :D Wybrałem kilka spośród stu tysięcy pomysłów. Gdybym tak mógł opisać je wszystkie :D

Jeśli macie jakieś pytania lub propozycje - piszcie do mnie.

Wasz Kitsune

14 komentarzy:

  1. Tyle słyszałam od Wegi o tej "Czekoladzie", że już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    Jeżeli chodzi o propozycje na nowe opowiadanko... Jestem uzależniona od muzyki, więc najbardziej zaciekawiła mnie trzecia opcja :)
    Mamy pisać jeśli mamy jakieś pytania, więc zapytam: Jakie masz plany na wakacje, Kitsune? Oprócz pisania oczywiście.
    Miłego dzionka <3

    ~ZuSkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada jeszcze dziś w nocy. Nie czekam do lipca. To jeszcze 2 dni! Nie wytrzymam tyle :)
      Planów mam mnóstwo. Jestem w trakcie pakowania. Wyjeżdżam na dwa miesiące na wieś. Będę biegać, pływać, czytać i pisać, czyli to co zwykle, ale w innej scenerii :)Nic ciekawego, ale ja jestem w siódmym niebie. Pomijając pakowanie. Przeraża mnie ilość rzeczy do zabrania :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Szczerze bardzo mnie zdziwiłeś nie kończąc Humorków. Ale no cóż, przecież jesteś lisem. Mogłam się skapnąć, że coś pozmieniasz. Ugh… ja nieostrożna!
    Dziękuję, że zgodziłeś się przyjąć nasz pomysł! <3 Co do opowiadań to nie mam w zwyczaju kłamać, więc jak coś Ci nie wyjdzie to od razu dam znać :D Słodzić też oczywiście będę! Więc nie bój się drogi Kitsusiu. Mamusia nie jest taka straszna :)
    Tak jak ZuSkaa chyba zagłosuję na "Dotknij mnie", choć pierwsza propozycja też kusi… Mogę obie?
    Życzę dużo zabawy oraz jeszcze więcej weny na wakacje. Widzimy się pod Czekoladą!

    Wegi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że powielę to na części było do przewidzenia. Przecież tu chodzi o mojego ukochanego Eryka. Nikomu go nie oddam :D Nie martw się, jeśli nie będziecie chcieli kontynuacji, napiszę je tylko dla siebie :)
      "Dotknij mnie" to dobry wybór. Możesz dwie. Nie będziemy się w niczym ograniczać :)
      Czekolada już prawie gotowa. Chciałbym wrzucić pierwszy rozdział jeszcze dzisiaj w nocy :) Nie mogę się doczekać Twojej opinii :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Chciałeś powiedzieć "dla siebie ALE OCZYWIŚCIE MAMUSI TEŻ WYŚLĘ" :D
      Kitsune, trzeba być cierpliwym! Ja tu chcę spać, a widzę, że rozdział dodałeś. I co tu zrobić?

      Wegi

      Usuń
    3. A ja nie chcę spać :P
      Mamusiu masz ochotę czytać dalej przygody małego Eryka? Bardzo mnie to cieszy.
      Ruu jeszcze nie wie, ale w części drugiej z Alana zrobię prawdziwą gwiazdę :) Może jeszcze w tym roku? Zobaczymy. Póki co cieszmy się słodyczami :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Nie tylko ty nie chcesz spać :D
      Eryczek zawsze i wszędzie! Ja chętnie przyjmę drugą część na e-mailu tak jakby coś :)
      Alan gwiazdą? Czy tylko ja tak mam, że jak kogoś nie lubię, to jednak tego nie zmieniam? Dziwne :D
      Jaką ja mam teraz ochotę na batonika :'c Życie jest niesprawiedliwe!

      Wegi

      Usuń
    5. Robiłaś w nocy zakupy tak jak ja? :D Te promocje mnie wykończą. Prawda jest taka, że wczoraj pół dnia spędziłem w sklepach, bo chciałem sobie coś na wyjazd do ubrania kupić (tam gdzie jadę jest jeden sklep spożywczy, więc nie poszaleję).
      Kiedyś też tak miałem z "tymi złymi", ale Alan jest wyjątkowy. Każdy lubi psychopatów :D
      Jeśli zacznę pisać (to będzie raczej po wakacjach), a na blogu nie będzie zainteresowania, to możesz liczyć na maila :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. Humory Księcia wcale nie dobiegły końca ;-; Będę wypierać ten fakt ze swojej świadomości, póki starczy mi sił! :D
    Jesteś okropnym, wstrętnym, przebiegłym lisem! Żeby dawać nam aż trzy możliwości?! Ty sobie zdajesz sprawę, że jak chcę wszystko przeczytać, nie? Aż żałuję, że Ci pod epilogiem tak nasłodziłam. Cofam każde słowo :)
    Nie potrafię się zdecydować ;-; Bohater, który nie jest człowiekiem - to brzmi tak fantastycznie, a Ty wiesz, że fantasy to ja ubóstwiam! W końcu jestem elfem a Ty wojownikiem, który jest magiem :P Ale druga propozycja jakoś tak mnie kusi... Dobra! Ja chcę dwójeczkę. Na Vee jeszcze przyjdzie czas, a jak chcę fantasty to pójdę pobiegać do lasu! :D
    Grzecznie czekam na słodycz tego lata!

    Ruu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi Cię historia pisarza? Dobry wybór. Jest dziwna, nieco pokręcona, ale ciekawa :) Kto wie, może opiszę wszystkie :D To zależy od Was.
      Historia Vee też jest niezła, nie mówiąc już o tej trzeciej. Trudny wybór :D Póki co nr 2 i 3 prowadzą w ankiecie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  4. Witaj Lisi królu.
    Kolejny raz wprawiło mnie w zachwyt to opowiadanie i w związku z tym zapytuję kiedy pojawią się ,, Humory króla'' bo chęć poznania dalszych losów Simona i Eryka a także Vee jest przeogromna a moja cierpliwość oczekiwania na pierwszy odcinek w/w opowiadania jest na wyczerpaniu.
    Więc Mefisto pięknie prosi o jakiekolwiek informacje dotyczącą tego dzieła.
    Pozdrawia i veny życzy Mefisto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ja też za nimi tęsknię. Ale... Najpierw skończę Zdrajcę. Potem albo zacznę pisać Humory króla albo inne, krótsze opowiadanie. Tak czy inaczej Humory mam zaplanowane i pojawią się najszybciej jak to możliwe :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Uradowałeś mnie tą wiadomością.
      Proszę zajmij się w pierwszej kolejności ,,Humorami'', a dopiero pó,źniej innymi opowiadaniami. Oczywiście najpierw skończ ,,Zdrajcę''. I proszę nie myśl, że coś próbuję Ci narzucić, czy też wymóc na Tobie, to tylko moja prośba.
      Veny życzy
      Mefisto

      Usuń
    3. Spokojnie, dobrze wiem o co chodzi :) Ja również bardzo tęsknię za moim Erykiem :D Nowe opowiadanie byłoby z nim powiązane, dlatego się waham :)

      Twój Kitsune

      Usuń