niedziela, 12 lutego 2017

Będziesz moją Walentynką? :D

Moje Drogie Gąski,

Wszystkie znaki na niebie i ziemi jednoznacznie wskazują, że święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami :) Nie ukrywam, bardzo je lubię. Liczyłem na to, iż będziemy wspólnie świętować. Niestety, należę do mniejszości...
Ponieważ tak się szczęśliwie złożyło, że jest to święto podwójne (część z Was z pewnością wie, co mam na myśli, prawda?), chciałem z tej okazji wrzucić taki mały, dodatkowy rozdzialik.
Dlaczego o tym piszę? Bo świętowanie ma sens tylko wtedy, gdy są osoby chętne do świętowania.
Bardzo Was proszę, abyście do północy dali mi znać, czy jesteście zainteresowane/zainteresowani wspólnymi walentynkami, czy wolicie poczekać na 4 rozdział Zdrajcy (dodatkowy rozdział nie jest w żaden sposób powiązany z tym opowiadaniem, a co za tym idzie - nieco je opóźni).
Nie będę wstawiać ankiety, więc wypowiedzcie się w komentarzach pod tym postem, a ja dostosuję się do większości :)

Wasz Kitsune

122 komentarze:

  1. JA CHCĘ! JA CHCĘ TEN DODATKOWY ROZDZIALIK! I TAK! WIEM O CO CHODZI! :D PODWÓJNE ŚWIĘTA! :D

    Wegi
    Ps. Pamiętaj, że liczę się jako 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MajestatycznaKreatura12 lutego 2017 21:19

    Dobra, okej.
    Nie mam pojęcia o co chodzi z tym ,,podwójnym świętem" .-. Czy ktoś może mnie oświecić? .-.
    W każdym razie, ja też chcę dodatkowy rozdział ^^
    Wszystkim życzę miłych walentynek :D
    Chociaż ja nie mam z kim ich świętować D:
    Czy istnieje coś takiego jak dzień singla? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, 15 lutego :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. MajestatycznaKreatura12 lutego 2017 21:26

      Yay...Chociaż nie, mogę świętować walentynki z moim tosterem x3
      Właśnie poczułam się dziwnie...Nawet mój młodszy brat ma kogoś...
      No, ale ja mam jeszcze toster. Toster Was pozdrawia xd

      Usuń
    3. Pozdrów ode mnie toster! :D

      Wegi

      Usuń
    4. MajestatycznaKreatura12 lutego 2017 21:39

      Toster również Cię pozdrawia ^^

      Usuń
  3. Ja chcę! Ja chcę! Potrzebuje czegoś do poczytania na moje samotne Walentynki :D
    Viva

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się na to piszę:D, ale niestety nie mam pojęcia czemu podwójne święto, jestem bardzo ciekawa. Rocznica powstania bloga, rocznica jakiegoś opowiadania, urodziny liska, królowej, rocznica przejścia na weganizm? Nie wiem:(!Czy ktoś może mnie oświecić? Bardzo, bardzo proszę. Zatrzepotałabym rzęsami, ale to chyba nie dla mnie;)
    -Fioletowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z odpowiedzi jest poprawna :D

      Wegi

      Usuń
    2. MajestatycznaKreatura12 lutego 2017 21:38

      Wegi! Daj jakąś podpowiedź! :c

      Usuń
    3. MajestatycznaKreatura12 lutego 2017 21:42

      Dobra, okej ^^
      Dzięki mojemu sprytowi już wiem o co chodzi ^^

      Usuń
    4. Widzisz? Tylko cicho, nikt nie wie :D

      Wegi

      Usuń
    5. Zostaniemy oświeconego na temat sekretnej wiedzy wolnolisowej*, czy mamy żyć w niewiedzy? Ja dalej obstawiam św. Walentego jako patrona schizofreników.
      * - taki zlepek słowny, hehe ;)

      Usuń
    6. Niecałe 24 godziny i się dowiecie! :D Pasuje taki układ?

      Wegi

      Usuń
  5. Ooo?:)To znaczy, że nie jestem zła w zgadywanki:D, teraz tylko zgadnąć która opcja jest prawidłowa. To może...stawiam na rocznicę bloga
    -Fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nadal nie wiem:(, chcę podpowiedzi, no proszę...
    -Fioletowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały 2 dni! Sprawdź wszystko po kolei :D

      Wegi

      Usuń
    2. Już wiem i tańczę taniec radości, będę miała co świętować czternastego ^^
      -Fioletowa

      Usuń
  7. Ja też chcę dodatkowy rozdział!!!!��
    Uchch, ja naprawdę nie znoszę tego ustrojstwa!!! Pięć minut jedno zdanie. Wrrr. Ale jutro jestem przy kompie. Cieszę się z tymi,którzy mają święto we wtorek!�� MB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślcie to. Można śmiało pisać, że mam nie pisać :D Na chwilę obecną mam 2 strony Zdrajcy i 3 linijki nowego dzieła :D Niech mnie ktoś uratuje :D

      Wasz Kitsune

      Usuń
    2. 3 linijki? Zdrajca poczeka! CHCĘ DODATKOWY *^*

      Wegi

      Usuń
    3. Już 8 :D Ciekawe ile czasu będę potrzebował, by napisać jakieś 15 stron...

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Mały update - początek mi się nie podoba. Zaczynam od zera :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    5. 13 min : 5 linijek
      Zaraz Ci policzę, kochany!
      Ile linijek ma strona? :D

      Wegi

      Usuń
    6. Osz ty :D

      Wegi

      Usuń
    7. 41.
      Witaj w moim świecie, gdzie pisanie nie ma końca...

      Twój Kitsune

      Usuń
    8. 41 linijek?! Tak szybko?! :o #szokenpizden (Kattlett na propsie)

      Wegi

      Usuń
    9. 41 linijek ma strona. Ja mam... poczekaj, sprawdzę. 15 :D Nowy rekord :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    10. Prawie 9 godzin przy 15 linijkach na 13 min. :o Powodzenia!

      Wegi

      Usuń
    11. Dobrze wiesz, że to nierealne...
      Jutro będziemy się tym martwić. Śpij dobrze.

      Twój Kitsune

      Usuń
    12. Wstałam i zaczynam się martwić czy dasz radę :o Trzymam kciuki Bejbe!

      Wegi

      Usuń
    13. Mam pół strony, więc trochę słabo... Mogłem to lepiej przemyśleć. Joleen od rana ze mnie szydzi, że nie dam rady i pewnie ma rację, ale czego się nie robi w imię miłości :D
      Ucz się grzecznie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    14. Masz jeszcze cały dzień, a Walentynki trwadą do 23:59 :D Wierzę w ciebie :D
      Uczę się… taaak… wcale ne sprawdzam co 20 min czy są jakieś nowe komentarze na blogu :D (To już obsesjaaaa~)

      Wegi

      Usuń
    15. Walentynki 2018 brzmi bardziej optymistycznie :D
      Lekcje trwają 20 minut? A nie 45? :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    16. Haha, przygotujesz się tydzień przed? :D
      Tak, lekcje nadal trwają 45 minut :D

      Wegi

      Usuń
    17. Kitsune! Walentynki 2018 to rozumiem że będzie 30, no dobra - 10 rozdziałów wrzuconych za jednym zamachem. My będziemy je czytać z zapartym tchem, a Ty będziesz świętować i Walentynki i chwilę spokoju od nas xD.
      ps. Czyli krótko mówiąc te przyszłe Walentynki zaplanuj już teraz, tylko nam nic o tym nie mów, bo ci nie damy żyć :)))

      Usuń
    18. 10 rozdziałów? Może się okazać, że to będą nasze jedyne walentynki. Kto wie, co przyniesie los...
      Może się także okazać, że za rok nie będziesz o mnie pamiętać, bo znajdziesz innego... Dlatego cieszmy się każdą wspólną chwilą :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    19. Wegi, czy Ty się niczego nie boisz? Rosier Ci wczoraj mówił o zagrożeniach, prawda?
      Skoro lekcje trwałą 45, to co robisz na blogu co 20 minut?

      Twój Kitsune

      Usuń
    20. Kitsune, czy wypada mi napisać, że już nie żyjesz?!?!?!?! Składam to niezrozumiałe stwierdzenie na karb presji czasu... :( MB

      Usuń
    21. Kobieto! Napisałem 1 stronę! No nie bądź taka!

      Twój Kitsune

      Usuń
    22. Ach sorki, nie podpisałam sugestii na przyszłe Walentynki :) i wyszło pod wpisem Wegi sorki, sorki :) MB

      Usuń
    23. Wieeem, ale jestem uparta. I boję się tylko pająków, klaunów i starych ciotek :D
      … Sprawdzam komentarze? ^^' To nie takie proste, ale gdy dobrze uczysz się ze… prawie wszystkiego, to nauczyciele dają Ci "fory" gdy coś przeskrobiesz :D Thug Life :'D

      Wegi
      Ps. Mam kartę i GBy wróciły! :D

      Usuń
  8. Kochany lisku !!!:* Ja chcę dodatkowy rozdział! Chcę świętować razem z tobą walentynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam :)
      Nic nie napisałem, ale bardzo się cieszę :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Dasz radę ^^ kto jak nie ty ^^ wierzę w ciebie :*

      Usuń
    3. Ja to napiszę. Kiedyś :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  9. Hmmm... Jeśli ktoś w tym umrze to może być. Mam ochotę coś zniszczyć. ~Usagi “ψ(`∇´)ψ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli umrze, to tylko z wycieńczenia, bo będzie gorąco :D Więcej nie powiem :D Więc jak, pisać, czy nie?

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. PISZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie obijaj się :)))) MB

      Usuń
    3. Piszę, piszę. Mam aż 1 stronę. Nie obijam się. Po prostu będę działał pod presją czasu :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Jesteś wielki!!!! :)))))
      No rozumiesz, to tylko czas wywiera presję, nie my :) Widzę że odnotowałeś spektakularny sukces :)Cała strona ho, ho!!! MB

      Usuń
    5. Wmawiam sobie, że to czas, bo gdy myślę o Was... Ja sam, a tu całe stadko... Po licznych skargach na walentynki myślałem, że mnie wyśmiejecie, ale nie... Trzeba się jakoś ogarnąć i działać dalej :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Noooo, tak to rozumiem :)
      Zaraz, zaraz...TY SERIO myślałeś, że po takiej propozycji walentynkowej się wywiniesz ?!?! Czy Ty o naszym stadku myślałeś?! MB

      Usuń
    7. Jesteście moim jedynym stadkiem :)
      Tak, właśnie tak myślałem. Wiem, naiwny jestem...

      Twój Kitsune

      Usuń
    8. ALE JAKI SŁODKI ... :))) ; jestem przekonana, że całe stadko poprawia teraz z zadowoleniem piórka ... :) MB

      Usuń
    9. To się okaże, moja mała MB :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    10. Jak najbardziej!*poprawia piórka* Czekam niecierpliwie na dzień jutrzejszy i tak sobię myślę czy by nie wziąć przykładu z naszego liska i nie naskrobać jakiegoś shota ^^

      Usuń
    11. Nie krępuj się kochana!!! Właśnie wrzuciłaś cudeńko :) Nie marnuj weny :)))) MB

      Usuń
    12. Ale MB kolejny rozdział czy tak jak lisek coś innego?

      Usuń
    13. Nie śmiem krępować weny!!!! :))) MB

      Usuń
  10. Niestety nie wyrobiłem się w czasie. Jednakże jakbyś brał to jeszcze pod uwagę jestem całym sercem za dodatkowym rozdziałem. Bardzo bym chciał spędzić z Tobą walentynki. ;)
    Pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze głosy ciągle spływają (także mailem). Nikt nie oponuje, na co bardzo liczyłem, więc muszę coś napisać. Mam aż pół strony. To zawsze jakiś start :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Wierzymy w Ciebie. Dasz radę. Jesteśmy z Tobą.
      Pozdrawiam.
      A.

      Usuń
    3. Przyznaję, że mam niezły pomysł, ale czasu może zabraknąć, więc trzymaj kciuki :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    4. Trzymam,trzymam. Jak coś to zaczekam.
      Pozdrawiam.
      A.

      Usuń
    5. Ja nie rzucam słów na wiatr. Jeśli powiedziałem, że świętujemy jutro, to będziemy świętować. Zobaczysz :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Okej.. Nie mogę się doczekać :D
      Pozdrawiam.
      A.

      Usuń
  11. Też nie wyrobiłam się przed północą, ale jestem za dodatkowym rozdziałem (byleby nie był związany ze Szkolnymi Opowieściami, bo pałam do nich niechęcią).
    Podwójne święto? Chodzi o to, że św. Walenty jest także patronem osób chorych psychicznie? Nie wiem jak reszta, ale ja świętuje podwójnie ;) (ktoś chce we wtorek maraton z horrorami i thrillerami?) Jeśli nie chodzi o to, przepraszam za robienie zamieszania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, bo ja też mam opóźnienie.
      Z pewnością nie będę świętować walentynek horrorami :D Jestem po stronie pluszowych misiów :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  12. *padam przed Tobą na kolana z tacą herbaty i żelek* tak dla weny...No wiesz..*słodki uśmiech*

    Rosier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Mam jeszcze ciasto waniliowe

      Usuń
    2. MajestatycznaKreatura13 lutego 2017 00:54

      Pan Rosier...
      Ja wiem, nie mieliśmy okazji porozmawiać, wiem...Ale...Czy mogę dostać kawałek ciasta? :c Taki maleńki...Ja go potrzebuje...To, że jutro...Dzisiaj muszę iść do szkoły mnie przeraża, a słodycze zawsze działały cuda w moim wypadku...
      Malutki kawałeczek...Ładnie proszę *blagalne spojrzenie*

      Usuń
    3. Hoho a mnie jak cieszy :D chciałem już do szkoły *nakłada duży kawałek ciasta*Smacznego Kreaturko

      Rosier

      Usuń
    4. Rosier, jak tak dalej pójdzie, to będę musiał zakończyć sezon jeszcze przed jego otwarciem :D Od dziś jem tylko żelki :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    5. Będziesz się dzielić ze swoimi Gąskami zatem :D
      Bo ja Cię obdarowywać słodyczami nadal zamierzam, ogólnie to dla kaprysu przeszedłem się do miasta po czym zamówiłem w kawiarni lody - mimo iż ręce mi zamarzły a palcami ledwo co ruszałem. Większość pucharka i tak zjadła moja znajoma..

      Rosier

      Usuń
    6. Lody zimą smakują najlepiej :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    7. Oj tak :D
      No nic..biorę się dalej za walentynki...


      Rosier

      Usuń
    8. To nie są walentynki, a profanacja. Nie powinieneś być aż tak uległy wobec kobiet, bo skończysz jak ja. Ucz się na moich błędach :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    9. Nie bój się to tylko 3 takie wyjątki :D reszta nie odbiega od standardów święta zakochanych

      Rosier

      Usuń
    10. Szczerze powiedziawszy obawiam się jutrzejszego dnia.
      1. Mam oglądać z nimi serial o zombie, w którym raz, że występuje homoseksualizm (zombie x zombie).
      Zakładają w nim ponoć potocznie ujmując burdel a grzeczniej dom publiczny zombie...
      2.Mamy obejrzeć kolejną serię przedziwnych i przesłodzonych yaoi.
      3.Pobojowisko w kuchni pod względem romantycznej kolacji, którą oczywiście przygotować mam ja według ich życzenia. :D
      Dlaczego to ja nie mogę czegoś dostać?
      Odpowiedź jest według nich prosta - bo jestem singlem.
      W takim razie kim one dla mnie są ja się pytam jeśli to przyjaciel walentynki dostać nie może :D

      Rosier

      Usuń
    11. Joleen jest tylko jedna, a mam przez nią same kłopoty :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    12. Ty nie jesteś ich przyjacielem, a niewolnikiem. I to na własne życzenie. Ciekawe do czego jeszcze Cię zmuszą i czy mi o tym napiszesz :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    13. Nie wiem jeszcze jak się również wyrobię z tym wszystkim bo czas działa na moją niekorzyść. Zajęcia do 14 plus 3 h treningu.

      Lisie mój...a o mnie zapomnisz? Nawet Ty? :I Na nic liczyć z Twej strony nie mogę?:D
      Lisiątko moje one mnie zmuszały do gorszych rzeczy a co będzie jak przyjdzie mi iść z którąś na bale albo inne pierdoły...wszystkie w tym samym wieku, wszystkie w tej samej klasie - ja jeden...


      Rosier

      Usuń
    14. I Ty śmiesz narzekać? Wiesz co robi Joleen? Korzystając z mojego konta na olx flirtuje z dziewczynami, podszywając się pode mnie. Uważaj, mój mały demonie...

      Twój Kitsune

      Usuń
    15. Flirtowanie na olx?:D Ja o czymś nie wiem czy Królowa ma inne preferencje :D a może raczej szuka Ci kogoś kto według Niej będzie wart Twego serca?:P
      Jestem pewny że nie ma to nic złego na celu.
      Kochanie Ty i tak nie wiesz o bardziej kompromitujących rzeczach a to co przerabiasz przerabiałem już bardzo dawno temu i trwa to do dziś :D
      Moje ukochane kobiety szukają mi na każdym kroku kogoś i nieważne że wybierają co chwilę inną napotkaną wzrokiem osobę - on musi być ładny, błyskotliwy i umieć mnie utemperować w odpowiedni sposób :D (jakbym już nie był spacyfikowany)

      Rosier

      Usuń
    16. Nieważne czy jesteśmy na mieście czy w domu, nieważne czy razem czy osobno one i tak uparcie będą szukać mi kogoś do pary bo przecież to takie słodkie (uwierzę raczej iż mają na myśli kolejnego sługę kiedy się z kimś zwiążę) Kiedyś będąc w domu jednej z nich przeszukiwałem historię w celu odnalezienia pewnej strony - co znalazłem? Pełno czatów i portali gejowskich. To żadne moje wymysły bo przyznała się co na nich robi :D

      Rosier

      Usuń
    17. Nie wolno mi czytać ich konwersacji, więc nie wiem co tam się dzieje. W każdym razie te panie już nawet zdjęcia przysłały. Wątpię, że Królowa jest nimi zainteresowana. Ja też raczej ich nie potrzebuję do szczęścia. Po prostu czasami człowiek nie wie jak mu dobrze, gdy nie jest od nikogo zależny.
      Kiedy idziemy razem do sklepów, wypatruje chłopaków, którzy przyszli w towarzystwie matek i kombinuje, jak z nimi zagadać. Chciałaby abym ich zaczepiał...
      Bycie uke jest STRASZNE! Czasami :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    18. Lisiątko taki już nasz los :D
      Mam w zanadrzu jeszcze ukończyć całą tą nieszczęsną pracę z Tobą, Księżniczką Wegi i moją osobą włącznie ale kompletnie nie mam zielonego pojęcia kiedy to zrobię i obawiam się iż spóźnię się z jej podesłaniem :I
      A po co Tobie do szczęścia matka z synem :D

      Rosier

      Usuń
    19. Nie wiem. To ona go chce, a nie ja, więc śmiało możesz ją zapytać :D
      Ja chcę herbatę, kocyk i święty spokój. Żadnych kobiet z olx, żadnych matek. Kiedy moje życie stało się aż tak skomplikowane?
      Spokojnie sobie rysuj. Przyślesz, jak będziesz gotowy.

      Twój Kitsune

      Usuń
    20. Z wielką chęcią bo w końcu po to go tworzę :)
      Herbatę..mam
      Koce..mam i to stertę
      święty spokój..postaram Ci się go zapewnić ale nie obiecuję gdybyś był obok :D
      Ja wiem kiedy moje stało się tak skomplikowane - kiedy pozwoliłem wejść sobie na głowę ale nie potrafię na nikogo krzyczeć...moje krzyczenie jest raczej jak prośba :D
      Co do zapytania Królowej - chętnie, czytałem jej bloga i cieszy mnie że to zrobiłem bo koił moje oczy i zaspokajał serce :D

      Rosier

      Usuń
    21. Nie obiecujesz? Hmm... Będzie problem, bo biorąc pod uwagę moje szalone pomysły, sam możesz go zapragnąć :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    22. Wytrzymuję z moimi potworami 12h jak nie więcej na dobę - z Tobą dam sobie radę tym bardziej :D
      Nawet jeśli nie to zatrzasnę się w swoim gabinecie i wyżyję się na płótnie :)


      Rosier

      Usuń
    23. Jesteś jeszcze taki naiwny, mój mały demonie :) Mówiłem Ci już wiele razy - Kitsuś bierze wszystko, albo nic...

      Twój Kitsune

      Usuń
    24. Z drugiej strony miałbyś wtedy swój święty spokój :D Jednak jeśli masz się czuć jak najlepiej to zrobię wszystko.
      Kto wie? Może wyszłoby nam coś ciekawego gdyby naszła nas wena w swoim towarzystwie :) za Twoją zgodą oczywiście i chęcią..

      Rosier

      Usuń
    25. Oczywiście, że zrobisz wszystko. To nie podlega dyskusji :)
      Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam problemów z weną. Mogę pisać cały czas, o wszystkim. O niczym. Lubię pisać. Zawsze to lubiłem. Obojętne co piszę, ważne, że piszę.

      Twój Kitsune

      Usuń
    26. Wiem, że nie masz z tym problemów i cieszę się z tego jak małe dziecko kiedy dodajesz kolejne rozdziały..
      Chyba właśnie źle się dzieje - poddam się uczuciom i coś napiszę, naszła mnie nagła potrzeba tego.
      *klepie miejsce na kocach* myślisz, że będzie Ci tu wygodnie?

      Rosier

      Usuń
    27. Uważaj, demonie... Kocyk to moja obsesja. Bardzo długo wybierałem "tej jedyny" :D Wszędzie go ze sobą wożę, bo jest cudownie miękki i cieplutki. Jeśli zaproponujesz mi coś choć minimalnie gorszego, śmiertelnie się obrażę. To mój bezpieczny kokon do pisania :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    28. Wiem co to znaczy bo mam stertę kocy i sam wymagam by były miękkie, puszyste i ciepłe, myślisz że źle o Ciebie zadbam?W sumie to...Wtuliła się w twój puszysty ogon zamiast koca...Ja chyba przeżywam jakieś dziwne rozterki emocjonalne z okazji Walentynek...

      Rosier

      Usuń
    29. Nie jesteś wobec mnie aż tak uległy jak lubię, stąd moje wahanie. Coś takiego wymaga pracy, a ja nie jestem zbyt cierpliwy, abym miał Cię wszystkiego uczyć.
      Siejesz nienawiść do walentynek, stąd te rozterki. To zemsta pluszowych misiów, którymi wzgardziłeś, wszystkich kartek z brokatem i serduszkami oraz świeczek, kubków, balonów, ramek do zdjęć, biletów do kina, czekolady. Mógłbym tak długo wymieniać, ale wiesz o co chodzi, prawda?

      Twój Kitsune

      Usuń
    30. Wtulił*

      Usuń
    31. Lisiątko ale ja nie nienawidzę i nie sieje nienawiści do Walentynek D: ja po prostu..Nie umiem ich obchodzić jeśli ktoś mi mówi że chce tego...Daje to tej osobie, ale kieruje się po prostu zwyczajami w innych przypadkach...Nie będę nigdy działać tak jak zechcesz do końca bo to nie na moją osobowość.

      Rosier

      Usuń
    32. MajestatycznaKreatura13 lutego 2017 21:03

      Dziękuję *^*
      Wprawdzie jestem już po szkole (no co ty Krea nie powiesz), to i tak poprawiło mi humor ^^

      Usuń
    33. Rosier, nie możesz przytulać ogona przede mną! Jak narazie chyba tylko Joleen ma pozwolenie :D Chociaż nie, ona go nie potrzebuje :D

      Wegi
      Ps. Chłopcy, oj chłopcy. Dziewczyny będą wam kogoś szukać nie tylko dla was. To podświadoma potrzeba kobiet! :D

      Usuń
    34. Nie będziesz? Szkoda...

      Twój Kitsune

      Usuń
    35. Księżniczko tak coś czułem :D
      Co do ogonka..Cóż, pozostaje mi przeżyć bez niego.
      Kreaturko upiekę Ci coś zawsze a słodycze znajdziesz w mojej szafce...Na gości przygotowany być muszę.
      Co do tego że nie będę ja sam tego nie wiem...To zależy jak bardzo mnie spacyfikujesz a podejrzewam że wielkiego problemu nie będzie.
      Gdyby tylko tyle było potrzebne do szczęścia...
      PS. Dostałem dzieło mojej znajomej więc teraz odpisuje z opóźnieniem.

      Rosier

      Usuń
    36. Bo wiesz, nie mógłbyś mi tego zrobić D:
      Kitsune lubi uległość. Wyjątkiem są gąski. Ale nie chciałeś nią zostać :c Jesteś demonem, a lisek to szaman. Co z tego wyjdzie? :D

      Wegi
      Ps. Dzieło znajomej? Ciekawość mnie pochłania :D

      Usuń
    37. Bejbe, skończyłem :D Jesteś ze mnie dumna? :D Jeśli rano będę widział na oczy, to poprawię tekst, a jak nie, to będzie problem :D

      Uległe gąski - moje marzenie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    38. Ja mogę być uległą gąską ^^

      Ps. Wstawiłam rozdział na bloga w momemncie kiedy ty wstawiłeś komentarz, że skończyłeś swój :*

      Usuń
    39. Piszę to piąty raz od 8. Zaraz rzucę telefonem. Biedak i tak dużo przeszedł…
      Jestem bardzo dumna Bejbe! *klaszcze z uznaniem*:')

      Wegi

      Usuń
  13. Haha, także po czasie, ale i tak się wypowiem ;D
    Jestem totalnie za!
    Tak jak to Wegi pięknie ujęła po prostu trochę przybijające jest to, że wszyscy wokół Ciebie mówią jaką to niespodziankę sprawiła im druga połówka, gdy ty nadal zastanawiasz się czy masz szansę na miłość...
    Właśnie dlatego w ten dzień trzeba poprawiać sobie humor na wszelkie sposoby...Tona lodów już czeka, jak jeszcze wrzucisz Walentynkowy rozdzialik to będę w siódmym niebie :)

    ~Suzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze świętowałem walentynki, obojętne czy byłem sam, czy nie. W dawnych czasach był to szampan, koniecznie od rana :D Lody też były. Czekoladowe. A teraz zostało pisanie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Ja dawniej po prostu je przesypiałam xD
      Teraz to już nie działa ;-;

      ~Suzy

      Usuń
  14. Ja chcę <3 Lubię walentynki, czy nie, obojętne XD A nawet jak nie lubię. To myśl, że przeczytam coś od ciebie wszystko rekompensuje ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też? Nikt nie ma dla mnie litości... No trudno, bierz się lisie do roboty :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Litość? Co to takiego? ;)

      Usuń
    3. No właśnie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  15. Taaaaak!!!!!! Walentynki z Kitsusiem!!!!! <3

    ~Emy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz, że nie chcesz. Uratuj mnie...

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Czemu miałabym nie chcieć??? Ale no dobrze (._.)... nie chce by Liskowi się coś stało to go uratuje ;)

      ~Emy

      Usuń
    3. EMY! :O

      Wegi

      Usuń
    4. No czo???

      ~Emy

      Usuń