czwartek, 25 maja 2017

Dlaczego mnie nie ma

Moje Gąski,

Nie chciałem Wam tego pisać, ale jesteśmy jak rodzina. Mam do Was zaufanie, więc wiem, że mnie zrozumiecie.

Ostatnie kilka dni spędziłem w szpitalu, towarzysząc bliskiej osobie. To, czego tam doświadczyłem... Tego nie da się opisać słowami. Nie ukrywam, po tym wszystkim potrzebuję kilku dni, by dojść do siebie, bo moja psychika jest obecnie w rozsypce.

Obiecuję, że za kilka dni wszystko wróci do normy i pojawią się nowe rozdziały Zdrajcy i Bezsennych Nocy.

Skoro już czytacie moje słowa, to chciałbym o czymś wspomnieć. Nie bądźmy obojętni wobec innych. Nie ignorujmy ich potrzeb. Nie odwracajmy wzroku, gdy komuś dzieje się krzywda. Wiem, że świata nie da się naprawić w kilka sekund, ale możemy uczynić go lepszym. Dla siebie i bliskich.

Wasz Kitsune

13 komentarzy:

  1. Nie musisz się spieszyć... Na twoją twórczość można czekać nawet miesiąc, a ta i tak ucieszy... Nie potrafię dodawać otuchy, więc napiszę tylko "Będzie lepiej"... Świat zmienia się w zawrotnym tempie i może każdy go zmienić... :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy z Tobą Kitsune.. I tak damy Ci tyle czasu ile tylko będzie Tobie potrzebne bo wiesz, że Cię wielbimy... Może to nie wiele, ale jestem pewny, że będzie dobrze

    Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij i nabierz sił, my jesteśmy z tobą Kitsune. Opowiadania nie są najważniejsze, tylko twoje zdrowie i samopoczucie. Więc daj sobie czas ile tylko chcesz. A mu będziemy cię wspierać i czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicuś nie ma co się spieszyć. Wszyscy tu na Ciebie zaczekamy a gdy wrócisz będziemy się bardzo cieszyć. Odpocznij trochę i wróć do nas silny! Trzymaj się tam i dbaj o siebie. Świata w kilka chwil nie zmienisz, ale ktoś dał nam na to całe życie. Pamiętaj o tym
    Asia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, czułam coś pod skórą. Nie wiem jak, nie pytaj. Po prostu to czułam.
    Trzymaj się mocno. Weź tyle czasu ile Ci potrzeba. Twoje Gąski są bardzo empatyczne.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich bliskich. MB

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu trzymaj się i zajmij sobą i bliską Ci osobą, a my grzecznie poczekamy tyle, ile będzie trzeba
    Nirana

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłam ci dużo siły ^^ nami się nie przejmuj, choć sam fakt że o nas pomyślałeś w takiej chwili cieszy :) Gdybyś potrzebował się wygadać, to wiesz gdzie mnie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem nowa w twojej twórczości, więc nie znam cię zbyt dobrze, ale życz zdrowia tamtej osobie ode mnie/nas. Wiem jak to jest. Byłam kilka razy w szpitalu z powodu znajomych i rodziny, i uwierz - to nigdy nie jest miłe. Zostawia ślad w psychice, jednak da się z tym żyć i ruszyć dalej. Musisz tylko być silny i nie dać się temu przytoczyć, a zobaczysz, że to pokonasz. Nie bądź też w tym sam. My jesteśmy obcymi ludźmi, którzy mogą ci tylko przekazać swoje słowa, ale bycie z drugą żywą osobą to co innego.
    Nie smuć się. Świat może i jest beznadziejny i nie da się go naprawić, ale nie wszystko jest w nim popaprane. Patrz głębiej zaczynając od swojego otoczenia.
    W tym filozoficznym nastroju przesyłam pozdrowienia :)

    //Mika

    OdpowiedzUsuń
  9. LISKUUUU ;___; Trzymaj się! Twoje Gąski są tu z Tobą i dla Ciebie pamiętaj o tym <3 Nie ma się czego spieszyć, przecież nie jesteś maszynką do pisania rozdziałów, a człowiekiem który ma swoje własne problemy i rozterki, jestem pewna, że wszyscy doskonale to rozumieją. (No i przepraszam, nie było mnie tutaj szmat czasu ale sama też miałam masę problemów, których nie byłam w stanie ominąć...)
    Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i polepszenie sytuacji! No i za Ciebie Lisku, żebyś przetrwał jakoś ten okres. Wiem, że pewnie nie będzie to łatwe, ale pamiętaj, że po burzy zawsze wychodzi słońce.

    ~Suzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie Kitsune :) rozumiemy, a nawet lepiej. Pewnie nie jedna z nas chce cię wesprzeć w tej chwili ^^
    Poczekamy tyle, ile trzeba. Wiem, że dla ciebie słowa "Będzie lepiej" mogą być - za przeproszeniem - wrzodem na dupie i nic nie zmienić, ale cokolwiek by się nie działo, będziemy przy tobie :3

    ~Emy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kitsune, mam wielką nadzieję, że z tą osobą wszystko w porządku... I z Tobą również...
    Nie było mnie tu dość długo. Potem Ci opowiem, bo to nie jest w tej chwili ważne. Chciałabym Cię tylko przeprosić, że nie było mnie wtedy, gdy może chciałeś się wygadać.

    Wegi

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteśmy z Tobą, Królu. Życzę tej osobie zdrowia i szczęścia. Mam nadzieję, że przekażesz jej nasze życzenia.
    "Nie bądźmy obojętni wobec innych. Nie ignorujmy ich potrzeb. Nie odwracajmy wzroku, gdy komuś dzieje się krzywda" Choć czasami może być o trzy lata za późno, hehehe. Szdoda, że często tej krzywdy w ogóle nie widać, gdyż przykryta jest peleryną-niewidką i zamaskowana mocnym makijażem. Kurde, moje żarty są ZABÓJCZE, od mego humoru ludzie PADAJĄ JAK MUCHY. Trochę jak ten owad, który przed chwilą chodził po moim ramieniu. Ale cóż...
    STILL ALIVE!!!
    Trzymaj się Lisie i nigdy nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życz id nas szybkiego powrotu do zdrowia bliskiej osobie! Tobie także go życzymy. Nie ma się co śpieszyć z rozdziałami, nie to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń