środa, 22 marca 2017

Przeczytasz mój mpreg?


Moje Drogie Gąski :)

Powinienem się więcej uczyć... Wszyscy to wiedzą, ale... Co powiecie na nowe opowiadanie? :D Byłby to romans (bo jakżeby inaczej :D), w którym jeden z bohaterów spodziewałby się dziecka. Wiem, że to szalone, ale mam ochotę spróbować. Pytanie brzmi - czy Wy macie ochotę coś takiego przeczytać?
Nie będzie to opowiadanie o omegach i alfach, a typowy mpreg (czyli facet w ciąży lub męska ciąża - w zależności od tłumaczenia). Na chwilę obecną nie mam pojęcia jak będzie się nazywało (jakieś propozycje?).
Nowe opowiadanie nie oznacza, że porzucę Zdrajcę. Nie oznacza również, że przesunie się termin innych opowiadań. Po prostu czasami mam ochotę na coś innego, a sami wiecie, że one-shoty w moim wykonaniu są nierealne. Nie umiem pisać mało, za to pomysłów mam miliony. Rozdziały pojawiałyby się nieregularnie (raz w tygodniu lub rzadziej, w zależności od tego ile będę miał wolnego czasu). Planuję 10-15 rozdziałów, nie więcej. Dajcie znać co sądzicie. Pisać? Nie pisać? Nie będę wstawiać ankiety, więc byłbym wdzięczy na komentarz w tej sprawie :) Jeśli przeważą opinie pozytywne, pierwszy rozdział wrzucę jeszcze w tym tygodniu.

Wasz Kitsune

55 komentarzy:

  1. Kitsune masz się uczyć!!! Ale i tak bardzo chętnie przeczytam wszystko co wyjdzie spod Twojego pióra. :)))

    Pozdrawiam.
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się, uczę... Codziennie. Jednak pisać też lubię :) Zobaczymy co z tego wyjdzie i co powiedzą inne Gąski :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  2. Ucz się ucz bo nauka to potęgi klucz ^^
    OCZYWIŚCIE ŻE CHĘTNIE PRZECZYTAM. JEŚLI TYLKO ZNAJDZIESZ CZAS NA PISANIE TO JA JESTEM ZA!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak będę miał wiele kluczy, to będę jak klucznik z Matrixa? :D
      Nie wiem jak będzie z czasem. Będę się starał, to pewne.

      Twój Kitsune

      Usuń
  3. No i po czo się pytasz???
    Ja z chęcią przeczytam eszystko co nabazbgrolisz. Nawet jeśli będzie o nie wiadomo czym. Albo tak jak Joleen zdecydujesz się na yuri czy romans hetero. Jak na razie mocniejsze walory miłości ci idą całkiem nieźle (zobaczymy jak będzie potem), więc nie mam nic przeciw temu byś spróbował jeszcze czegoś innego ^^
    Nie będę ci truła, za przeproszeniem, dupy, że masz się uczyć, bo to przecież oczywista oczywistość!!! No nie???

    ~Emy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romansów yuri w moim wykonaniu nie będzie. To mnie nie kręci :D Za to zwykły romans - czemu nie? Mam już nawet pomysły (zawsze w liczbie mnogiej) :D
      Uczę się, bo bardzo mi zależy. Zapłaciłem za egzamin, więc teraz nie ma już odwrotu :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Nie będzie romansów Yuri? A szkoda bo przeczytała bym ;DD szczególnie z dwoma laskami o silnych charakterach
      ~~ Cyziowate Ciastko

      Usuń
  4. Stanowczo pisać!!!
    Uwielbiam motywy z męską ciążą. Zwłaszcza po urodzeniu dwóch córek sprawia mi ogromną radość czytanie jak to dla odmiany facet musi się męczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąsko, masz córki :) Gratuluję :) Twój głos policzę podwójnie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  5. Na przekór wszystkim powiem stanowczo NIE!
    NIE NIE NIE NIE NIE i jeszcze raz nie! Mpregi są okropne po prostu mnie odrzucają. Fuj fuj fuj! Nie wiem czemu niektórzy sie nimi zachwycaja :/
    Ale widzę ze wiele osób jest za ,więc mpreg powstanie. Nie wiem czy go będę czytać :/
    ~~ Cyziowate Ciastko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wiem. Nikogo nie zmuszasz do czytania...
      ~~ Cyziowate Ciastko

      Usuń
    2. Znalazłaś Lidkę? Nic jej nie jest?

      Twój Kitsune

      Usuń
  6. Och skąd ja znam to lenistwo do nauki... No ale uczyć się trzeba nie ma przebacz. A nowe opowiadanie z chęcią bym przeczytała. Zwłaszcza, że Twój pomysł dość bardzo mnie zainteresował :D Chociaż w sumie... Ja z największym zainteresowaniem przeczytałabym wszystko co wyszłoby spod Twojego pióra więc tym bardziej pomysł popieram! :D
    AsiaAri<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą nauką lisy nie żyją :D
      Pod koniec tygodnia wrzucę pierwszy (lub jedyny rozdział) i zobaczymy co powiecie :)

      Twój Kitsune

      Usuń
  7. Przepraszam, że to napiszę, ale jestem na NIE. (Zła Gąska Wegi :() Nie rozumiem szału na męskie ciąże. Dla mnie to nie realne i koniec. Jak by co, to tylko MOJA opinia!

    Wegi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ucz się Kitsuś! :D

      Usuń
    2. Bejbe, nie musisz mnie przepraszać. Zapytałem co sądzicie, bo chcę poznać Waszą szczerą opinię. Każdy może napisać co sądzi o moim pomyśle. Rola Gąsek nie polega na tym, by mi przytakiwać.
      Nie pochwalasz mojego pomysłu. Ok. Póki co plan jest taki, że napiszę pierwszy rozdział i zobaczymy. Jeśli się Wam nie spodoba, to go usunę i po sprawie :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    3. Zobaczymy co powiedzą na to inne Gąski :) Wygra większość, prawda Bejbe?

      Wegi

      Usuń
    4. Wcinam się w dyskurs :D Nauka ma mieć priorytet - dobrze, że to rozumiesz :) Co do mpregów - mam mieszane uczucia, ale jak do tej pory były bez zbędnych szczegółów, więc nie jestem zrażona. Działy się, że tak powiem, w światach bóstw przeróżnych i fantastycznych i takie coś łykam bez problemów. Może być. To będzie po prostu kolejny etap rozwoju Twojego talentu. Jeśli tylko nauka będzie mieć pierwsze miejsce i nie zapomnisz o Zdrajcy, dla mnie może być. Bardziej skonkretyzowana odpowiedź będzie po przeczytaniu pierwszego rozdziału. MB

      Usuń
    5. Przykro mi, ale tym razem obylibyśmy się bez magii :D Opowiadanie będzie lajtowe. Skupię się na romansie z dzieckiem w tle.
      Nie wiem tylko jak je nazwać. Motywem przewodnim będzie kopiowanie. Nie oznacza to, że zamierzam skopiować cudzy pomysł. Tradycyjnie nie chcę za dużo zdradzać :D
      Zdrajca zostaje bez zmian. Nowy rozdział prawdopodobnie jutro. Wszystko zależy od tego ile napiszę dzisiejszej nocy :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    6. Może ogarnę temat w realu :))) Na pewno tytuł jakiś wymyślisz. Kalki są ok, jeśli tylko nie naruszają praw autorskich. A u Ciebie tych tendencji nie zauważyłam (sorki skrzywienie zawodowe :D )
      Kitsuś, tylko nie zapomnij spać. Chyba, że myśląc o Twoich Gąskach - bo o nas myślisz kiedy piszesz, prawda? - relaksujesz się przed snem i wtedy możesz spać krócej, ale, że tak powiem, treściwiej :))
      Z doświadczenia wiem, że jeśli mózg nie wypocznie, to trudniej wiedzę przyswaja. Czy wiesz, że pewne badania wykazały, że ciało po 8 godzinach intensywnej pracy potrzebuje na regenerację tylko 12-18 godzin, a mózg już min. 24?
      Hmmm. I tym sposobem przypomniałam sobie, czemu ja ciągle taka skonana chodzę.... MB

      Usuń
    7. Myślę o moich Gąskach cały czas. Serio :) Jesteście dla mnie bardzo ważne, dlatego chcę Wam sprawić przyjemność. Niestety, dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane, więc zobaczymy co będzie.
      Mój mózg nie działa tak jak powinien. Nic mu nie pomoże :D Zwłaszcza spanie.

      Twój Kitsune

      Usuń
    8. Na mój mózg spanie działa :) I to bardzo :) Widać z innej gliny jesteśmy ulepieni ... :( MB

      Usuń
    9. Moja Piękna, to oczywiste, że taka delikatna istota jak Ty musi bardziej o siebie dbać :)

      Twój Kitsune

      Usuń
    10. Yaoistyczne mózgi działają inaczej. Są napędzane dużą dawką gejozy! :D

      Wegi

      Usuń
    11. Kitsune, jesteś po prostu cudowny ! Trudno uwierzyć, że naprawdę istniejesz:) MB

      Usuń
    12. Niestety, jestem prawdziwy, o czym często zapominacie, traktując mnie tylko i wyłącznie jako abstrakcję. Tymczasem pod tymi literami kryje się człowiek, a nie maszyna.

      Twój Kitsune

      PS Wegi, a co jeśli ktoś ma minimalną styczność z yaoi? :D

      Usuń
    13. Nigdy, ale to nigdy nie zapominam o tym, Kitsune. MB

      Usuń
    14. Ty może i nie, ale inni tak.

      Twój Kitsune

      Usuń
    15. To ja będę pamiętać za innych. A Ty w trudniejszych momentach sobie o tym przypominaj. MB

      Usuń
    16. Muszę się pochwalić, że w międzyczasie napisałem już 3 strony Zdrajcy, a nikt jeszcze nie zginął :D Szykuje się dłuższy rozdział :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    17. Jestem z Ciebie dumna lisku :*

      Usuń
    18. GRATULACJE!!!! :))) MB

      Usuń
    19. Mówiłem, że wszystko pójdzie zgodnie z planem :)

      Wasz Kitsune

      Usuń
    20. Kitsune nie ma czegoś takiego jak "minimalna styczność z yaoi" :D

      Wegi
      Ps. Ale jak to... żadnej śmierci? :o

      Usuń
    21. Wegi! Czyżbyś miała mord w sercu?!?! A ja myślałam, że jesteś taka słodka...
      Prawdziwa kobieta :)))) MB

      Usuń
    22. Kobieta zmienną jest... Ale przy wachaniach nastrojów tym bardziej :')

      Wegi

      Usuń
  8. MajestatycznaKreatura22 marca 2017 21:57

    Meh, Kreatura równiez przeprasza, bo również jest przeciwna. Złe skojarzenia mam z tym, czytałam coś w tym stylu i bohater umarł przy porodzie. No chyba, że planujesz happy end. Wtedy jestem za.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MajestatycznaKreatura22 marca 2017 22:01

      Kreatura chciała dodać, że póki na Twoim blogu nie będzie yuri, to przeczytam wszystko~

      Usuń
    2. Yuri NIGDY, powtarzam NIGDY nie będzie. Nie kręci mnie pisanie o tym, jak kobieta uwodzi kobietę. Bo jak miałoby to wyglądać? Romantyczne kolacje? Wybór sukienki na wieczór? Makijaż? A potem flirt... Nie widzę w tym magii. Co innego dwóch facetów, w dodatku w sytuacji, gdy jeden jest słodki i uroczy :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  9. Ostatnio mam mało czasu, ale teraz wręcz muszę coś w końcu napisać. Jestem stanowczo Za! Byle tylko bez wgłębienia się w jakieś szczegóły jak opis porodu, bo to już dla mnie było by słabe. Ale tak mpregi lubię i chętnie czytam. I nie wcale nie dlatego, że podoba mi się gdy mężczyźni czują jak to jest być w ciąży (a nie odwalją tylko ta przyjemniejszą robotę :p) XD Kitsune, a nauka nie zając, cały życie się uczysz tak w ogóle :p Za to sen, sen jest najważniejszy :D
    PS. Z braku czasu wcześniej, teraz DZIĘKUJĘ Ci za piękne życzenia z okazji dnia kobiet ^-^
    Ostatnio zabiegana i niemająca czasu Ijona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś optymistycznie nastawiona do mojego szalonego pomysłu. Nie martw się, nie będzie żadnych drastycznych opisów :D

      Twój Kitsune

      PS Bardzo proszę :)

      Usuń
  10. Nigdy nie czytałam opka o owej tematyce, więc jestem niezmiernie ciekawa jak to będzie wyglądać i bardzo chętnie przeczytam! :D

    ~Suzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Suzy, ja nie dosyć, że nie czytałem, to również nie pisałem. Idę na żywioł :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  11. Rozwijasz się - to dobrze. Nigdy nie podpasujesz swoją twórczością we wszystkie gusta czytelników - to pewne.
    Kai też było trochę innym opowiadaniem i dobrze, bo podobało mi się.
    Ale teraz z ciążą... Nie wiem. Do tej pory czytałam takie coś osadzone wsświecie magii (np Harry Potter), a nie w takich realnym świecie. Ogólnie nie lubię czytać o ciążach, porodach, dzieciach.
    Jestem na nie. Jednak jeśli to powstanie tak wcale nie zmniejszy w moich oczach wartości tego bloga.
    Jednak protestuje...
    Nirana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczere, że za dziećmi nie przepadam. Nie zamierzam skupić się na dziecku, a na rodzicach :D Dla nich także ta wiadomość okaże się sporym zaskoczeniem :D Tak jak pisałem wcześniej, to nie jest i nie będzie opowiadanie wiodące, a taki dodatek do bezsennych nocy. Z początku chciałem pisać o sobie, ale to nudne. Jeśli temat ciąży nie przejdzie, to może zacznę inne opowiadanie. Zobaczymy.

      Twój Kitsune

      Usuń
  12. A ja jestem za! Odskocznia troche zwariowana ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ciekawa, to się dopiero okaże :D Dzisiaj skończę nowy rozdział Zdrajcy, więc może wyrobię się na jutro i będziecie mogli ocenić :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  13. Jeśli znajdziesz na tyle czasu by to napisać, to bardzo chętnie przeczytam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, zobaczymy. Pierwszy rozdział powstanie dzisiejszej nocy :D

      Twój Kitsune

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać ;D

      Usuń
  14. Lisku, Lisku przecież wiadomo, że tworzenie nowych rzeczy też jest formą nauki. Więc nikt nie powinien Ci zarzucać ,że nie dość czsu poświęcasz na naukę. Tak więc Lisi Królu, pisz,pisz jak najwięcej tym samym ucząc się jak najwięcej.
    Pozdrawia i weny życzy
    Mefisto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej forma relaksu. Uczę się znacznie ciekawszych rzeczy, niż zapłodnienie faceta :D

      Twój Kitsune

      Usuń
  15. Męska ciąża mnie nie przekonuje ale rób co chcesz Lisku zaufam Ci. ~Usagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobiłem, Króliczku. Rozdział 2 jutro :D

      Twój Kitsune

      Usuń